Ile wytrzymuja wasze klocki???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytansko: czy po przejechaniu 15 tys km to normalne ze klocki sa do wymiany??? nie jezdze na oryginalnych tylko na podrobkach za 60 zeta.
  
 
A no to w takim przypadku - tak, jest to calkowicie normalne
  
 
Podzielam odpowiedź Krawata , a poza tym wszystko zależy od stylu jazdy
  
 
ja na niemickich Juridach.....7 tys, 9 tys

mam nadzieje że ferodo wytrzymają minimu 10tys
  
 
Cytat:
2003-03-14 01:53:59, Tomek-Mydlowski pisze:
ja na niemickich Juridach.....7 tys, 9 tys

mam nadzieje że ferodo wytrzymają minimu 10tys



Tomek, twoje przebiegi można pomnożyć 2 razy, wtedy wyjdzie wynik dla "normalnego" użytkownika Espero
  
 
Moj osobisty rekord to 6000 na jakims dziadostwie za niewielkie pieniadze nawet nazwy nie pamietam
  
 
Salut.
Witam wszystkich serdecznie po raz pierwszy.

Co Wy macie z tymi klockami?
Moje fabryczne wymieniłem niedawno przy przebiegu 77 150 km.
I nie piszczały do samego końca - tyle, że esperynka hamowała już ciut słabiej.
  
 
Cytat:
Co Wy macie z tymi klockami?
Moje fabryczne wymieniłem niedawno przy przebiegu 77 150 km.
I nie piszczały do samego końca - tyle, że esperynka hamowała już ciut słabiej.


No właśnie.
Mój ekspero miał przegląd 60 000 i oryginały są jeszcze ok.
  
 
Cytat:
2003-03-15 15:42:07, Andrzej_Libera pisze:
Cytat:
Co Wy macie z tymi klockami?
Moje fabryczne wymieniłem niedawno przy przebiegu 77 150 km.
I nie piszczały do samego końca - tyle, że esperynka hamowała już ciut słabiej.


No właśnie.
Mój ekspero miał przegląd 60 000 i oryginały są jeszcze ok.



Tak jest z seryjnymi, mają mniejszą skuteczność, ale dużą trwałość. Kosztuja wiecej i można w tym czasie użyć 2 markowych kompletów o lepszej wydajności w tej samej cenie. Tak samo jest z tarczami, można zrobić 100 tyś.km.
  
 
Ja wymieniałem klocki i tarcze dopiero raz i to po przebiegu 94 tys. km i nie były jeszcze w najgorszym stanie - ale mój styl jazdy jest zdecydowanie "dziadowski"
  
 
Jak dobrze kojarze to do 60kkm wymieniali mi klocuszki fabr.2 razy-1 raz nieco na wyrost bo mialem wibracje tarcz /po 18kkm!/ i po szlifowaniu/toczeniu wymienili coby bylo tip-top, a potem chyba na przegladzie 40tys.Teraz jest jeszcze OKI -sprawdzili bo wlasnie robilem przegladzik na 60kkm
  
 
Mam 100k i jeszcze klocki seryjne.
BTW: jak sie mają ceny klocków fabrycznych do np. ferodo? Samochodem jezdzi głównie mój ojciec, a jego trudno jest przekonać na coś innego niż oferowane w ASO.

Pozdrawiam,
B.