PROBLEM Z ESCORTEM 1.3 + LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam Forda Escorta 1.3 z 98r. z założoną instalacją BRC Sequent 24 (sekwencyjny wtrysk gazu - plastykowy kolektor dolotowy). Po założeniu instalacji zaczęły mi falowac obroty na biegu jałowym a podczas jazdy obroty utrzymywały się na poziomie 1500 obr./min. (na "luzie"). Podwyższone obroty spadają na 850 obr./min. dopiero po 3-5 sekundach od zatrzymania. Monterzy z gazu twierdzili że instalacja jest OK więc pojechałem do ASO Forda i tam mi powiedzieli że silnik też jest w porządku, ale byc moze po prostu tak ten silnik reaguje na założoną inst.gaz. Wcześniej po objawach sądząc wymieniłem już silnik krokowy więc ta możliwośc odpada. Nie mam pojęcia co to może byc więc może ASO ma rację? Jeżeli ktoś ma podobny problem z tym silnikiem to proszę o POMOC!!!
  
 
to normalka że silnik podczas toczenia się na luzie utrzymuje podwyższone obroty a spadają one po zatrzymaniu

escort jest wyposażony w coś takiego jak czyjnik prędkości jazdy - i to on za to odpowiada

wpisz w wyszukiwarkę "czujnik prędkości jazdy" - poczytasz sobie
  
 
ale obroty falowac nie powinny. jedz z reklamacja do tych gazoli.
  
 
falowanie moze byc spowodowanie prze wadliwą sonde lambda
  
 
GAZ GAZ GAZ i jakoś mnie te problemy nie dziwią