Jakie powinny być obroty na luzie w TD?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szybkie pytanko: jakie powinny być obroty na luzie w 1.8 TD z intercoolerem?

Obecnie mam około 900obr/min (wskazówkowo) ale strasznie trzepie silnikiem, po podniesieniu do około 1000obr/min silnik pracuje cichutko i nic nie drga.
  
 
900-950
  
 
Cytat:
2005-09-13 22:58:30, kubik pisze:
Szybkie pytanko: jakie powinny być obroty na luzie w 1.8 TD z intercoolerem? Obecnie mam około 900obr/min (wskazówkowo) ale strasznie trzepie silnikiem, po podniesieniu do około 1000obr/min silnik pracuje cichutko i nic nie drga.



Na zimnym czy ciepłym?
  
 
w instrukcji obroty sa:
1,8 ENDURA DE Turbo Diesel z katalizatorem 850
1,8 Turbo Diesel z katalizatorem 850+-50
  
 
Dzięki. Obroty mierzone na zimnym i ciepłym silniku są prawie takie same, ale nie miałem jeszcze okazji solidniej ochłodzić silnika (poniżej 12C).

Czy podniesienie obrotów do tego 1000 na minutę nie będzie miało jakichś negatywnych konsekwencji (oprócz kapkę wiekszego spalania?) Chcę to zrobić gdyż komfort wtedy jest wyraźnie wyższy.

Poduszki pod silnikiem są OK...
  
 
Cytat:
2005-09-13 22:58:30, kubik pisze:
Szybkie pytanko: jakie powinny być obroty na luzie w 1.8 TD z intercoolerem? Obecnie mam około 900obr/min (wskazówkowo) ale strasznie trzepie silnikiem, po podniesieniu do około 1000obr/min silnik pracuje cichutko i nic nie drga.


Teoria - ok. 900rpm. Praktyka - ja miałem ustawione jakieś 1050, wowczas właśnie silnik tylko cykał i po włączeniu klimy odczuwalnie łatwiej było ruszyć...
  
 
Dobra A więc czy ktoś powie mi teraz jak się reguluje te obroty?
  
 
Cytat:
2005-09-15 13:33:00, kubik pisze:
Dobra A więc czy ktoś powie mi teraz jak się reguluje te obroty?



Śrubą numer 2
  
 
Cytat:
2005-09-15 13:44:07, papciosmurf pisze:
Śrubą numer 2


może tak http://gallery.mud.pl/album61/aas
  
 
OK, u mnie pompa jednak trochę inaczej wygląda



Czy tą regulację robi się śrubą nr 1 (w owalu)? Czyli po prostu reguluje się położenie przepustnicy? Takie to prostackie?

Powiedzcie mi proszę jeszcze do czego służy krzywka nr 2. Ma ona dwie śruby regulacyjne (nr 3, oraz drugą niewidoczną na zdjęciu) i doczepioną linkę, która trafia w jakieś dziwne miejsce. Czy ta linka jest poruszana silnikiem krokowym?