MotoNews.pl
  

C. zamek i obrotomierz - kilka pytan

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
To tak:
1. Czy w instalacji centrlanego sa jakies przekazniki czy tylko bezpiecznik na zasilaniu ?
2. Jak wepchnac silownik w zamek . Probowalem chyba z 10 sposobow z czego niektore byly kretynskie .
Silownik za kazdym razem jakos udawalo sie wepchnac i dokrecic do zamka ale tylko w jednym przypadku wogole ruszylo dzwi (zolty plastik od sprezynki w zamku wcislem w waskie wyciece w silowniku) ale nie tak jak powinno i np nie reagowalo na kluczyk w dzwiach a na zamykanie w srodku tak . I jak byly otwarte dzwi i je zamklem to mi wtedy zamek dzwi sam zamykal ehhe.
Jakies sugestie moze macie ?
3. Kupilem sobie obrotka (jest od 1.6 16V) ja mam 1.4i na jednopunkcie (MK VI) i wyczytalem ze obrota nalezy podpiac pod zielony kabelek z EDIS'a - pin 11 - a jak tam nie mam wcale miejsca na kabel to wtyczke zmienic czy mozna sobie go gdzies tam bokiem jakos wepchnac ? I jeszcze filtr od obr. trzeba zakladac czy mozna sobie go darowac ?
4. Ten licznik co kupilem jest wyskalowany do 240 a moj do 220 to bedzie dobrze predkosc pokazywac ?
  
 
predkosci licznik bedzie pokazywal dobra.
  
 
OK. Dzieki za odp. na jedno z pytan, a moze ktos wie na reszte ?
  
 
Jeśli chodzi o siłownik i zamek,to ja też przegrałem z tym.W żaden sposób to nie pasowało.Kupiłem na giełdzie gotowe zestawy-zamki z siłownikami i jest OK.
  
 
Ja natomias wyciąłem dziury wielkości siłownika w dolnym rogu zamka ... i tamtędy wcisnąłem siłownik. inaczej sie nie dało bo przeszkadzały siłowniki od elektrycznych szyb. Następnie zmostkowałem prewody od centralnego zamka i wszystko cyka prawidłowo

Pozdro
  
 
Taa tylko z samymi zamkami to bedzie problem bo z prawej strony to zamek od tych silownikow moze jeszcze da rade zalatwic ale lewego to juz nie.

Teraz dodam jeszcze troszke tutaj
Wiec zwykly zamek bez przerobek nie bedzie pasowac do silownika rozni sie budowa w srodku . Sprawdzilem. Pozdro.

[ wiadomość edytowana przez: Morthyr dnia 2005-09-16 17:24:54 ]