Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kielkac | 2005-12-04 19:37:13 [ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-31 23:28:14 ] |
kielkac | 2005-12-04 20:02:05 [ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-31 23:28:54 ] |
![]() Mlody_Omega HONOROWY WETERAN Lanser Pabianice | 2005-12-04 20:35:37 Jak już Mega napisał... C26NE w eksploatacji wychodzi tak samo jak C30SE(J)... spalanie takie samo, koszty części i wymian okresowych te same... skoro prawie nie widać różnicy to po co przepłacać??? bo prawie robi wielką różnicę ![]() ![]() Mega, zapomniałem o czymś ? pozdr. |
![]() PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2005-12-04 20:41:57 Nie bierz 2.4 bo to nietypowy silnik/przeżytek, poszukaj lepiej 20se.
122 konie. 3.0 za rozsądne pieniądze nie znajdziesz nie ma okazji. W miarę dobry stan to 2 tys euro ale i tu pewnie parę rzeczy trzeba wymienić. Ja w swojej kiedyś zrobiłem test i wyszło miasto jakieś 9,5 litra ale nie kręciłem powyżej 3 tys. Pewnie można mniej jak większość podzespołów jest sprawnych. Czyli nie jest tak żle Zwykła świeca kosztuje 12-14 zł kable beru 600 zł (te są dobre starczą na pare lat) a reszta? Czy liczy sie reszta jak się ma 200 koni? |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2005-12-04 20:46:04
a kto ma 200 KM w omedze A? ![]() |
![]() Mlody_Omega HONOROWY WETERAN Lanser Pabianice | 2005-12-04 20:54:26 jak się ma 200koni liczy się tylko to, aby utrzymać je w ryzach i nie pozwolić im uciekać na boki... a kiedy już zacząłem się troszke ustatkowywać to odkąd mam wymarzone 3,0 znów stałem się niewolnikiem mojej Bestyjki... jak najczęstrza zmiana oleju (w ramach zdrowego rozsądku), części najlepszej jakości, podnosisz maskę i zwracasz uwagę na symetryczne ułożenie opasek, równolegle do siebie poprowadzone kable, zaczynasz godzinami polerować dual ram do połysku aż dostajesz pęcherzy na palcach, dbasz aby czerwony napis [3.0 24V] był w metalicznym kolorze, aby zbiorniczki z płynami były śnieżnobiałe, bez nalotów i osadów... życie to sztuka wyboru... ja wiem, że dobrze wybrałem ![]() pozdr. |
![]() Pabelo LOB MEMBER Omega A 24v Gliwice | 2005-12-04 20:55:39 3,0 24v to 204 kucyki ale obawiam sie ze pare juz odeszlo przez lata na dalekie pastwiska ![]() |
![]() Mlody_Omega HONOROWY WETERAN Lanser Pabianice | 2005-12-04 20:59:20 Racja... 200koni to tam nie ma na 100%, ale zawsze można zrobić coś, aby kilka z nich powróciło... co do spalania... 2,0 paliła mi ok 12-17 litrów lpg zależnie od stylu jazdy i rozmiaru felg (15stki czy 17stki)... 2,6 paliła zawsze 14,5 litra... |
![]() PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2005-12-04 21:02:44
A jaki problem sprawić żeby wróciły? Ja odzyskałem sporo nie ruszając silnika, każdemu może się udać. |
![]() PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2005-12-04 22:19:01
Tak? ![]() Tutaj trochę brakowało kiedyś .... |
![]() fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2005-12-05 01:12:37 albo kup 1.8 albo 3.0 ![]() ![]() ![]() jak masz wybór to tylko coś koło 3.0 |