Silnik vw 1.8 gt w samarze!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak wstawić silnik 1.8 od vw golf do samary? pozostawić orginalna skrzynie i coś kombinować czy skrzynie i cały zespół napędowy od golfa? doradźcie mi coś.
  
 
Wszytko od od golfa inaczej sie nieda z tego co wiem.
  
 
a od golfa będzie pasować skrzynia, półosie i piasty do samary? słyszałem że spawają wałek skrzyni biegów od łady i od vw, wtedy skrzynia łady idzie a sprzęgło vw, tylko czy rozmiar sprzęgła w vw i samarze jest taki sam? będzie pasował rozrusznik?
  
 
Sam musisz się przekonać. Ale jak sie uda to daj znać
  
 
a ja bym przezczepil cale zsepol napedowy razem z przednim zawieszeniem... duzo ciezkiej pracy dobrego fachowca od spawania. ale to bylby efekt
  
 
Cytat:
2005-11-03 22:39:34, Qba_Szklarska pisze:
a ja bym przezczepil cale zsepol napedowy razem z przednim zawieszeniem... duzo ciezkiej pracy dobrego fachowca od spawania. ale to bylby efekt



A ile mocy ma to 1,8??? pewnie ze 110KM??? Bieda...
  
 
Cytat:
a ja bym przezczepil cale zsepol napedowy razem z przednim zawieszeniem...


To juz niewiele z Łady zostanie... moze lepiej kupic po prostu VW ?
  
 
a nie prościej i taniej zrobić silnik samary w stylu super 1600 i mieć 120 koni?
  
 
Cytat:
2005-11-04 01:13:02, misiekns pisze:
To juz niewiele z Łady zostanie... moze lepiej kupic po prostu VW ?



...to fakt, ale ta propozycja to tak polżartem-pólserio byla...

..niemniej gdbym chcial przekladac taki silnik do łady to bym powaznie pomyslal na przerobka zawieszenia... i to nie tylko sprezyny i amorki...
  
 
To prawda, jak chce się wstawiać inny silnik, to już zmienić lepiej samochód na inny
1.8 vw bez turbo miał 75-90 koni więc... jak wcześniej ktoś napisał - bieda
No ale jeśli chłopak ma dobry silnik vw i chce sie pobawić, to czemu nie? zawsze taki silniczek będzie miał większy moment - z większej pojemności 1.8
  
 
Cytat:
2005-11-04 15:29:18, Qba_Szklarska pisze:
..niemniej gdbym chcial przekladac taki silnik do łady to bym powaznie pomyslal na przerobka zawieszenia... i to nie tylko sprezyny i amorki...



a co jeszcze i w jaki sposób?
  
 
Ja bym też pomyślał o wzmocnieniu konstrukcji
No i jeśli już miałoby to być więcej niż 100koni, to może lepsze hamulce
  
 
ILE KOSZTUJE KOŃ?