MotoNews.pl
2 Problem z obrotami-spadają do 300/min. Avensis 2.0 "98 (168482/18) - PT
  

Problem z obrotami-spadają do 300/min. Avensis 2.0 "98

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie jestem tu nowy.Mam pewien problem z obrotami silnika.Problem dotyczy avensis 2.0 benzyna 1998.Gdy zapalam silnik i nie wazne czy jest zimny czy juz rozgrzany obroty spadaja do jakis 300 na minute po dodaniu gazu i puszczeniu pedału silnik prawie ze gasnie po czym wraca do tych 300/400obr chodzi jak zamulony.Czasem problem sam sie naprawia i wszystko jest ok ale tak samo szybko znowy sie psuje.Co moze byc przyczyna.Ogolnie jestem nowym posiadaczem do tego mieszkam w anglii a tu ceny za uslugi ogromne.Prosil bym o jakiegos manuala do mojego silnika 2.0 benzyna 1998 rok.

[ wiadomość edytowana przez: MisiekII dnia 2006-12-20 00:21:41 ]
[ powód edycji: temacik ]
  
 
masz wiecej niz 100 tkm?To blokuje ci sie zawor ISC stabilizacji obrotow biegu jalowego ,jest pod przepustnica ma wtyczke 3 pinowa po angielsku IDLE STABILITY CONTROL valve ,trzeba go rozebrac wyczyscic i wyregulowac.W Polsce to kosztuje jakies 450 zl,ale Angole tego nie potrafia wiec lepiej to zamow i wymien na nowe.Ten element kosztuje u nas jakies 1300-1600 zl wiec jak na angielskie zaden majatek.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
[quote]
2006-12-12 01:07:50, Bigelektron pisze:
masz wiecej niz 100 tkm?To blokuje ci sie zawor ISC stabilizacji obrotow biegu jalowego ,jest pod przepustnica ma wtyczke 3 pinowa po angielsku IDLE STABILITY CONTROL valve ,trzeba go rozebrac wyczyscic i wyregulowac.W Polsce to kosztuje jakies 450 zl,ale Angole tego nie potrafia wiec lepiej to zamow i wymien na nowe.Ten element kosztuje u nas jakies 1300-1600 zl wiec jak na angielskie zaden majatek.
Tak ma jakies 150000 tkm.Czy dojade na tym do polski?,a jezeli u nas cos kosztuje 1300-1600 to tu trzeba sobie jeszcze 50% doliczyc+strasznie droga robocizna
  
 
Cytat:
2006-12-12 10:31:08, michalwienia pisze:
[quote] 2006-12-12 01:07:50, Bigelektron pisze: masz wiecej niz 100 tkm?To blokuje ci sie zawor ISC stabilizacji obrotow biegu jalowego ,jest pod przepustnica ma wtyczke 3 pinowa po angielsku IDLE STABILITY CONTROL valve ,trzeba go rozebrac wyczyscic i wyregulowac.W Polsce to kosztuje jakies 450 zl,ale Angole tego nie potrafia wiec lepiej to zamow i wymien na nowe.Ten element kosztuje u nas jakies 1300-1600 zl wiec jak na angielskie zaden majatek. Tak ma jakies 150000 tkm.Czy dojade na tym do polski?,a jezeli u nas cos kosztuje 1300-1600 to tu trzeba sobie jeszcze 50% doliczyc+strasznie droga robocizna


Robocizna drozsza ale czesci tansze.Klienci nieraz sprowadzali sobie cos taniej np z Niemiec.
Sprawdz ceny u was czasem warto

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Po 150 tkm to bedzie zaklejony na amen.Dojedziesz spoko tylko moze ci gasnac po drodze na wolnych obrotach

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Gdzieś czytałem niedawno, że ktoś kupował w Irlandii czujnik LB do Cariny. W przeliczeniu wychodziło ok. 800,- U nas ok. 1300,-
Pozdro.