Carina e, ceny czesci zamiennych

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie, wczesniej pytalem ogolnie o carine, dzieki za szereg uwag. teraz pytanie jak wyglada eksploatacja samochodu, jak jest z dostepnoscia zamiennikow, jakie sa koszta w ASO, czy to ceny z kosmosu, czy porownywalne do konkurencji?
strasza mnie, ze carina e jest b. droga w utrzymaniu i brakuje oryginalnych zamiennikow, wiec jak, gdzie lezy prawda?
  
 
Jesli masz dobry zadbany i prawidlowo eksploatowany samochod to mozesz sie tylko posmiac z posiadaczy pancerwagonow, francuzczyzny, wloszczyzny itp. carinka to inna czytaj lepsza technologia, materialy itp.

W JC i INTERCARSIE jest ok. 70% czesci zamiennych.
Poza tym te autka naprawde sie nie psuja jesli tylko wlozy sie w nie troche serca i bedzie sie wymieniac regularnie podstawowe el. i płyny ustrojowe oraz regulowac luzy zaworow.
Coz prawda jest ze ceny w ASO sa drozsze od konkurencji ale tutaj placi sie za jakosc czy to jest uszczelka czy el. gumowe itp.

Do tej pory marzy mi sie CARINKA 2.0XLD albo jeeszcze lepiej Land Cruiser z jednostka HZJ70 ale to chyab poza zasiegiem, chyba najbardziej extremalnie niezniszczalny i niezawodny samochod
  
 
Cytat:
(...) francuzczyzny, wloszczyzny (...)



Komuś tu się oberwie
  
 
Co za obraza , Looqash nic sie nie buj, on pewnie nie na serio
  
 
Cytat:
2005-12-10 19:13:23, CzapCzap pisze:
Co za obraza , Looqash nic sie nie buj, on pewnie nie na serio


Oj ja też nie na serio

A w temacie:
Jak zadbana to i długo wytrzyma, ogólnie to wytrzymałe furaki Znam taką co już wiele przeżyła (nadwozie jak i silnik) ale narazie nie zamierza się poddawać i ciągnie dalej.
  
 
Witam., moje zdanie to ,jeśli do ASO to tylko wtedy kiedy nie ma wyjścia,wszystko można kupić po za ASO tylko trza poszperać w ogłoszeniach.Ja jeżdząc pięć lat cariną w ASO kupiłem tylko gumki drążków stabilizatorów tył koszt chyba 68zł 60kkm spokoju,poza ASO maglownica-1000 zł ito wszystko czym się mogę podzielić.Musisz dbać o Carinke na bieżąco .Pozdrawiam wszystkich auto maniaków tego forum.AVECARINA
  
 
Z moich doświadczeń powiem tak . ASO możesz sobie odpuścić na wejściu no chyba że masz full kasy i to dużej kasy. Dzwoniłem do ASO XXX razy gdy mnie przycisło i efekt był jeden SZOK cenowy. Ostatnio wachacze do mojej karinki 750 zł sztuka ! Nie chciała się jedna śruba odkręcić i powiedzieli że tylko wymiana całych ( a ja chciałem wymienić tylko tuleje!). Ale blacharz z ciężkim sprzętem pomógł i było OKI. Inne częścii z ASO np maglownica - 2000 zł . Fakt skurczybyki mają dosłownie wszystko , każdą część ale ceny powalające !

Sporo części dostałem tutaj : http://www.autozlom.pl/ między innymi właśnie maglownice za 250 zł w dobrym stanie. To moja ostatnia deska ratunku jak czegoś nie ma bo niektórych części nie dostaniesz poza ASO !

Zwykłe części eksploatacyjne kupisz bez problemu w Japan Cars czy inne zamienniki. Im starszy model Toyoty tym trudniejsza sprawa bo na szrotach też czasami ciężko znaleźć coś w dobrym stanie, a czasami zakup nowej części przekracza wartość całego samochodu )
Uwaga natomiast na polskiej produkcji filtry oleju czy powietrza są czasami prawie dwa razy droższe od koreańskich czy innych, a wydawać by się mogło że powinny być tańsze )
Pocieszający jest fakt iż z reguły jak psują się "nietypowe" elementy samochodu to nie tak od razu i masz zapas czasu aby jeszcze jeździć i poszukać spokojnie części .

p.s. tak więc problem dotyczy raczej części które z zasady psują się bardzo rzadko a ich trwałość jest obliczona na kilkanaście (kilkadziesiąt ?) lat. Inne części eksploatacyjne cenowo zbliżone do samochodów francuskich czy niemieckich.

[ wiadomość edytowana przez: PiterK dnia 2005-12-11 18:55:09 ]
  
 
Cytat:
2005-12-11 18:48:38, PiterK pisze:
Z moich doświadczeń powiem tak . ASO możesz sobie odpuścić na wejściu no chyba że masz full kasy i to dużej kasy. Dzwoniłem do ASO XXX razy gdy mnie przycisło i efekt był jeden SZOK cenowy. Ostatnio wachacze do mojej karinki 750 zł sztuka ! Nie chciała się jedna śruba odkręcić i powiedzieli że tylko wymiana całych ( a ja chciałem wymienić tylko tuleje!). Ale blacharz z ciężkim sprzętem pomógł i było OKI. Inne częścii z ASO np maglownica - 2000 zł . Fakt skurczybyki mają dosłownie wszystko , każdą część ale ceny powalające ! Sporo części dostałem tutaj : http://www.autozlom.pl/ między innymi właśnie maglownice za 250 zł w dobrym stanie. To moja ostatnia deska ratunku jak czegoś nie ma bo niektórych części nie dostaniesz poza ASO ! Zwykłe części eksploatacyjne kupisz bez problemu w Japan Cars czy inne zamienniki. Im starszy model Toyoty tym trudniejsza sprawa bo na szrotach też czasami ciężko znaleźć coś w dobrym stanie, a czasami zakup nowej części przekracza wartość całego samochodu ) Uwaga natomiast na polskiej produkcji filtry oleju czy powietrza są czasami prawie dwa razy droższe od koreańskich czy innych, a wydawać by się mogło że powinny być tańsze ) Pocieszający jest fakt iż z reguły jak psują się "nietypowe" elementy samochodu to nie tak od razu i masz zapas czasu aby jeszcze jeździć i poszukać spokojnie części . p.s. tak więc problem dotyczy raczej części które z zasady psują się bardzo rzadko a ich trwałość jest obliczona na kilkanaście (kilkadziesiąt ?) lat. Inne części eksploatacyjne cenowo zbliżone do samochodów francuskich czy niemieckich. [ wiadomość edytowana przez: PiterK dnia 2005-12-11 18:55:09 ]



czyli nie taki diabel straszny jak go maluja