Carina E 2.0 16V problem z odpaleniem zimnego silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Auto z 96 roku, z gazem przebieg 330 tys km..Problem z odpaleniem zimnego silnika . Trzeba długo kręcić, silnik jak by chciał zaskoczyć....Jak zapali jest już Ok Obroty ok 1500, po czasie spadają do ok 850. Oczywiście cały proces na benzynie. Swice filtry itp są ok. Na testach elektronika też jest ok.
Czy ktoś może zna jakiś patent??
pozdrawiam
  
 
Bróbowałeś wlewac jakis srodek do czyszczenia układu poliwowego?Mozliwe ze w ukladzie paliwo ma za niskie cisnienie.Sprawdz jak zapala na samym gazie,moze bedzie to dzialo sie szybciej.
  
 
Nie bardzo mogę spróboweać na samym gazie, bo instalacja nie ma typowego przełącznika gaz benzyna. Zawsze odpala na benzynie, przy okr. obrotach przełącza na gaz, a ja mam jeden przycisk którym moe przełączyć na stałe na benzynę
  
 
O własnie mam ten sam problem,tylko ,ze mi zapala momentalnie i zadałem pytanie na nowym forum TKP.Odpalam i jest super 1500,a za chwile(pare sekund) drgania 800-900 obrotów,tak być niemoze,silnik ledwo dyszy zimny.Oczywiście cały proces na benzynie.
Kto potrafi pomóc?Dzieje się tak niezawsze,ale częściej niechodzi jak chodzi.


[ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2005-11-27 17:21:24 ]
  
 
Wyjąłem mikser z gazu i problem znikł.Jak narazie oczywiście.Pojeździmy pare dni bez gazu i poobserwuje.Jak wyjąłem zwęzke ,to odrazu super trzymał obroty,ale pożyjemy ,zobaczymy.A zapomniałem dodać jak teraz się silniczek kręci ,masakra ,pełny bak ,trzy osoby i lądowaliśmy w fotelach od narastającego momentu przy 4.5 tyś.obr


[ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2005-11-30 01:08:45 ]
  
 
W koińcu auto "wylądowało" w serwisie. Stwierdzono, że silnik jest zalewany paliwem, a powodem jest czujnik temperatury.
Zobaczymy jaki efekt przyniesie jego wymiana( na razie jest poszukiwany)
  
 
Cytat:
2005-11-30 07:04:21, Mariuszkow pisze:
W koińcu auto "wylądowało" w serwisie. Stwierdzono, że silnik jest zalewany paliwem, a powodem jest czujnik temperatury. Zobaczymy jaki efekt przyniesie jego wymiana( na razie jest poszukiwany)



Prawdopodobnie pasuje czujnik BOSCH'a (w zależności od elektroniki) jest taki sam jak do aut niemieckich i można go zakupić w pierwszym lepszym motoryzacyjnym. Koszt około 40 PLN.

[ wiadomość edytowana przez: Kryspin dnia 2005-12-01 08:14:17 ]
  
 
Witam ponownie
Powodem wszystkich kłopotów było...... PALIWO !!!!!!!
Okazało się , że po wyczerpaniu wszystkich możliwości diagnosstyki i wymiany części, pozostało tylko paliwo.
Zlano paliwo i okazało się że jest to ciecz koloru czerwonego, o zapachu lekko przypominającym benzynę ( bardziej jakiś rozpuszczalnik nitro )...........
po wlaniu paliwa z renomowanej stacji (??) problemy ustąpiły
Auto odpala normalnie.
Ciekawostką jest to, że gdy odpalił , ta na tym czymś auto jechało bez problemów, i to chyba zwiodło wszystkich
Zatem przestrzegam wszystkich
zanim dacie auto do naprawy, sprawdzcie paliwo......

DZIĘKI ZA POMOC