| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-12-20 11:16:16 w evo III miałem podobny problem z włacznikiem. Nie wiadomo co by nastąpiło prędzej - właczenie spryskiwacza czy ułamanie dźwigni. Po opsikaniu do wewnatrz powietrzem przeszło. mozliwe że to tylko zanieczyszczenie, a może być nadpalony /ułamany styk. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
profil-usunięty | 2005-12-20 11:29:00 Takim dobrym specyfikiem do styków (nie wiem czemu wydaje mi się, że dość agresywnym) byłby chyba Elektrosol. |
wioora Miłośnik FSO Polonez Caro `95 Warszawa | 2005-12-20 11:36:57 Czyli mam rozumieć ze za spriskiwacz też może być odpowiedzialne urządzenie mikroprocesorowe??? |
wioora Miłośnik FSO Polonez Caro `95 Warszawa | 2005-12-20 11:54:03 W pozycji zero po pociagnieciu dzwigni nie uruchamiają się wycieraczki. |
jose Miłośnik FSO '73 Warszawa (Las Palmas) | 2005-12-20 21:28:57 Ja za swój (funkiel nówka w opapierowaniu w jakim wyszedł z wytwórni - POLMO Łomianki) dałem 20 zł. |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2005-12-20 23:31:20 024904 PRZEŁĄCZNIK POD KIER 8X8 PN.CAR. 48,30zł netto
067822 PRZEŁĄCZNIK POD KIER.PLUS cieńkie 081771 73,60zł netto Są to ceny nowych. |
Martini81 Miłośnik FSO Opel Omega B sedan Oslo Norge | 2005-12-20 23:41:09 Ja razem z kierą, kawałkiem kolumny, i przełącznikiem zeplononym dałem 30 PLN. Prawie nówka był. Do Atu+ I też musiałem mooocno ciągnąć żeby mi psikało, dźwigienka się wyginała mocno ale nie pękła
EDIT: na Żeraniu [ wiadomość edytowana przez: Martini81 dnia 2005-12-20 23:42:24 ] |