rejestracja
|
zaloguj się
Strona główna
Reklama w portalu motoryzacyjnym
Kontakt z nami
Auta nowe
Ceny nowych samochodów
SUV | Crossover
Hybrydy | Elektryczne
Terenowe | Pick-up
Kombi
Sportowe
Vany
LPG | CNG
Kombi Van | Bus
Dostawcze
Auto Blog
Premiery samochodów
Rynek Premium
Samochody koncepcyjne
Hybrydowe | elektryczne
Auta sportowe
Targi motoryzacyjne
Tuning
Auto Testy
Oceń swoje auto
Opinie o samochodach
Testy samochodów nowych i używanych
Pierwsze jazdy
Wiadomości
Bezpieczeństwo | Testy EuroNCAP
Prezentacje | Premiery
Rynek motoryzacyjny
Motorsport
Targi motoryzacyjne
Tuning
Forum motoryzacyjne
Ogólnie o motoryzacji
Kultowe auta PRL
Instalacje LPG | CNG
Car Audio
Forum marki FSO
Ford Escort FanKlub
Renowacja nadwozia
OC/AC | Finanse
Umowy, wnioski i inne przydatne druki
Co warto wiedzieć o ubezpieczeniach?
Auto Galeria
Strona główna
Forum
Mercedes-Benz Exclusive Car
Modyfikacja silnika 2.0 D
Główne forum
Regulamin
Użytkownicy
Wasze samochody
Szukaj na forum
Modyfikacja silnika 2.0 D
Moderowane przez:
daemon
Forum
»
Mercedes-Benz Exclusive Car
«
Starszy wątek
|
Nowszy wątek
»
Sortuj wg daty:
rosnąco
malejąco
artur124biala
merc
chrzanów
2006-04-05 18:45:52
^
Witam, Bracia,
pytanko... czy po zmianie korbowodów z 2.5 T z natryskiem na sworznie tłoka i założeniu turbiny należy odpręzyc silnik??? jakie sa z tego powodu konsekwencje ( ujemne ) i jakie mozna uzyskać dodatkowe moce
pozdr
profil-usunięty
2006-04-05 19:48:46
^
Przy doturbieniu silnika trzeba odprężyć silniczek z tym się zgadzam. Pokombinuj przy wydechu.
Forum
»
Mercedes-Benz Exclusive Car
«
Starszy wątek
|
Nowszy wątek
»