KubaRapid Bielsko-Biała | Witajcie,
dręczy mnie pytanie: co się mogło stać że od jakichś 1000 kilometrów już z 10 razy musiałem troche wkręcać śrube czułości parownika, bo w trakcie jazdy miałem non stop bogatą mieszanke (mam wskaźnik sondy lambda w kabinie)
Co 100km musiałem wkręcić około 1/4 obrotu.
Na początku śruba była wykręcona 7 obrotów, teraz jak liczyłem to od położenia całkiem wkręconego dzieli ją już tylko 3 obroty
Boje sie że niedługo braknie zakresu regulacji, że ją wkręce na max a mieszanka nadal bedzie zbyt bogata.
Gdy tak wkręcam tą śrube co jakiś czas, to muszę w raz z nią odkręcić trochę śrubę wolnych obrotów, bo na biegu jałowym po przykręceniu śruby czułości robiło się ubogo. Ale to chyba tylko konsekwencja dokręcania śruby czułosci, chyba nie jest problemem samym w sobie.
Czy ten reduktor powoli, acz skutecznie zaczyna się psuć ?
Filtr powietrza ma 2000 km, jest czysty
Reduktor to BRC Tecno 100kW, ma przejechane zaledwie 15kkm.
Felicia 1.6 gaz mam od roku. |