REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam .
Mam takie pytanko , czy w przewodzie od regulatora ciśnienia paliwa(tego na listwie wtryskowej) powinno lub raczej może znajdować się paliwo. Teraz piszę o co mi chodzi ,od pewnego czasu w moim autku 316i 90r. silnik m40 pojawił się dziwny problem.
Podczas pracy silnik co jakiś czas dostaje czkawki-tzn. nagły spadek obrotów ( nieraz nawet silnik zgaśnie - ale rzadko)
przeważnie - spadek obrotów a potem wzrost do około 2000 obr.
później się normuje.
Sprawdziłem przewody WN ,kable ,cewkę , sondę lambda,przepływomierz , silnik krokowy i nic-wszystko wydaje się być w porządku.
Wczoraj zauważyłem że "czkawka" jest poprzedzona zassaniem paliwa do przepustnicy z przewodu -tego od regulatora na listwie wtryskowej. Stąd moje pytanie na początku.
Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie z takim przypadkiem ,PROSZĘ
o radę.
POZDRAWIAM.





[ wiadomość edytowana przez: Adam1_1 dnia 2006-03-22 10:35:31 ]

[ wiadomość edytowana przez: Adam1_1 dnia 2006-03-22 12:21:30 ]
  
 
A jak pompa paliwa? moze sie konczy..
  
 
Witam.
Pompa paliwa nie jest pierwszej młodości, ale sytuacja występuje także przy jeździe na lpg.
pOZDRAWIAM.
  
 
Napisałes:
Cytat:
2006-03-22 09:11:06, Adam1_1 pisze:
Wczoraj zauważyłem że "czkawka" jest poprzedzona zassaniem paliwa do przepustnicy z przewodu -tego od regulatora na listwie wtryskowej. Stąd moje pytanie na początku. [ wiadomość edytowana przez: Adam1_1 dnia 2006-03-22 10:35:31 ] [ wiadomość edytowana przez: Adam1_1 dnia 2006-03-22 12:21:30 ]



Nie wspominałes nic o LPG i tu sie sytuacja chyba komplikuje
  
 
Jeżeli masz paliwo w wężu łączącym kolektor z regulatorem to masz walniętą przeponę - regulator do wymiany.
  
 
Witam.
Dzięki za odpowiedź .
Jeśli ktoś posiada takowy to chętnie kupię w rozsądnej cenie.
Mój tel. 0504 083 185
POZDRAWIAM.