| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
qbus125rally FSO 125p 1.5 C poznań | 2006-04-25 10:32:12 dokładnie tak jak w temacie:
fiat 125p 2.0 ( silnik z 132)-gaźnik przy pełnym baku paliwa z elektryczna pompą przerywa na lewych zakrętach
prawe przechodzi się pełnym ogniem bez zająkniecia,a w lewo zaczyna przerywac.albo mu brakuje paliwa albo coś gdzieś sie zalewa
wiem że kiedyś w 126p w kajotesach cos gdzieś sie zaklejało w gażniku-jak wystepował taki problem.ale juz nie pamiętam tego patentu więc prosze o odpowiedzi-podpowiedzi jakis specjalistów od gaziorków-lub tych którzy wyżej wymieniony problem przerabiali w swoich maszynach. z góry dzięki za pomoc i pozdro |
schab (S) Alfa Romeo 156 2,0JTS Kraków | 2006-04-25 13:29:30
Każdy gaźnik jest tak skonstruowany , że przy hamowaniu zuboża mieszankę , przy przyspieszaniu - wzbogaca . Natomiast , jeżeli obrócisz ten gaźnik o 90' względem jego normalnego położenia - wystapi taki właśnie efekt ! Wniosek : masz do swojego silnika od 132 założony gaźnik od auta przednionapędowego , gdzie silnik jest poprzecznie . Może to być gażnik od Ritma , Cromy , Lancii Delty itp. A propos : nie są to przypadkiem dwa podwójne gaźniki z Ritma 125 , albo 130? Jedyna rada - to wymiana gaźnika na pochodzący z auta , gdzie silnik jest podłużnie ! [ wiadomość edytowana przez: schab dnia 2006-04-25 15:54:29 ] |