Witam ! Nie obraz sie ale widze kolejnego " Madrego Polaka po szkodzie "

Trzeba bylo wczesniej zrobic sobie bilans zyskow i strat, ale w najgorszym wypadku (tak jak ja kilka lat temu na Mercedesie 124, 230E ) W praktyce i w teori przerobisz temat LPG na swoim samochodzie

Jesli masz mechaniczny wtrysk a instalacje II - generacji, zeby sobie biedy nie narobic, to trzeba z tym gazem ( I - II generacja ) uwazac, po prostu pewne rzeczy trzeba o Lpg wiedziec. Podstawa to to, ze caly uklad wysokiego napiecia - tj. swiece, przewody, kopulka i palec rozdzielacza zaplonu musza byc zawsze i bdb stanie. Poza tym te uklady K, KE - Jetroniki sa bardzo podatne i czule na nieszczelnosci. Wszelkie " lewe powietrze " moze powodowac strzaly w kolektor a te strzaly skutecznie niszcza rozdzielacz paliwa, ktorego akurat w tym modelu nie ma jak skutecznie zabezpieczyc. Do tego ciagle klopoty z regulacja wolnych obrotow - ale na wszystko jest rada.
To tyle wad . Zalety to spalanie 10 - 15 L/100 km - Tak, tak, te bujdy, ze gazu spali 15 % wiecej od benzyny, mozna dzieciom na dobranoc opowiadac. Moj Mes, co prawda 124, gazu spalal ok. 11 L w trasie, do 15 - 17 L po miescie, przy spokojnej jezdzie. W przypadku 190 - tki spalanie powinno byc mniejsze o ok. 1,5 L Jesli Cie nie zalamalem, to napisz cos wiecej o swojej instalacji. Jaki reduktor , jaki komputerek, itp. A jakie masz problemy z ta instalacja ?