Ile kosztuje taki grill do Fiata 125 ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. Pytanie jak w temacie. I czy cos takiego wraz z lampami sie dostanie ??
  
 
https://images.google.pl/imgres?imgurl=http://appassionato.fiat.free.fr/catalogues/125s.jpg&imgrefurl=http://appassionato.fiat.free.fr/catalogues/catalogues2.htm&h=645&w=467&sz=44&tbnid=euu_xMzn0cvbAM:&tbnh=135&tbnw=97&hl=pl&start=12&prev=/images%3Fq%3Dfiat%2B125%26svnum%3D10%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DG
  
 
Jaki ? bo to co wkleiłeś nie jest zdjeciem
  
 
tu jest własciwy adres

http://appassionato.fiat.free.fr/catalogues/125s.jpg
  
 
Cytat:
2006-05-24 21:09:50, 1999 pisze:
witam. Pytanie jak w temacie. I czy cos takiego wraz z lampami sie dostanie ??


To rarytas z oryginalnej wersji Fiata 125. Może kosztować od "flaszki piwa" dla rolnika po 2000 u chandlarza. Kwetia czy się dostanie? To tak jak z wygraną w totolotka, jak bedziesz miał szczescie to zdobędziesz.
  
 
życzę powodzenia i wytrwałości w poszukiwaniach...



  
 
Cytat:
2006-05-24 21:14:26, vazyl pisze:
To rarytas z oryginalnej wersji Fiata 125. (...)


Konkretnie z wersji "Specjal" (nie mylić z "S"). Pod resztątego, co kolega napisał podpisuję się wszystkimi kończynami.
  
 
Padłem na cyce i kręcę się na sutach
No ale dobra, nie róbmy z siebie chamów i odpowiedzmy.
Otóż po pierwsze jest to grill od 125 włoskiego, czyli w Polsce raczej niespotykanego.
Czasem jednak trafia się coś takiego na allegro i nie tylko i rozpiętość cenowa jest w zależności od widzimisię właściciela, kompletności i stanu technicznego.
Kompletny taki grill w stanie bardzo dobrym, razem z lampami, znaczkiem, to nawet 1000 złotych.
Można też jakoś kupić z komponentów znacznie taniej, ale może się okazać, ze zabraknie jednego elementu i już jesteś w zadzie.
Tak więc można powiedzieć, że cena takowego to od 200 do 1000 pln.
Inna sprawa, czy masz 125 włocha, bo jeśli nie masz, to nie ma sensu zakładać do zwykłego fiaciora.
Pozdrawiam
  
 
kiedyś na allegro cena wywoławcza była chyba za komplet 1000zł
troche absurdalna jak dla mnie ale takie są prawa wolnego rynku

a po co Ci taka atrapa jeśli można wiedzieć

ps
nie będe sie już chwalił ze mam całego włocha niestety nie szybko ujrzy światło dzienne
  
 
Ten na allegro to nie był grill do speciala, tylko do wcześniejszych modeli - ten z kierunkiem i pozycyjną wbudowanymi w bok okulara.
  
 
Cytat:
2006-05-24 21:31:12, jacek_s pisze:
Ten na allegro to nie był grill do speciala, tylko do wcześniejszych modeli - ten z kierunkiem i pozycyjną wbudowanymi w bok okulara.



no tak ale ja mam specjala z atrapą z pozycją i kierunkiem czy się myle? bo to chyba od rocznika zleży nie?
  
 
Na moje oko Twój (1970) to 125 typ A (do 1971) wersja "S", czyli z silnikiem 125B000 i 5-biegową skrzynią.
Od 1971 był typ B - nadwozie z tylnym pasem jak w MR75, prosukowane w wersji "special".


EDIT: wszystkie wątpliwości rozwieją się, jak obejrzysz, czy tylny pas jest wspawany, czy zgrzany. Jeśli wspawany to raczej mam rację, jeśli nie to się mylę.

[ wiadomość edytowana przez: jacek_s dnia 2006-05-24 21:49:28 ]
  
 
Cytat:
2006-05-24 21:47:47, jacek_s pisze:
Na moje oko Twój (1970) to 125 typ A (do 1971) wersja "S", czyli z silnikiem 125B000 i 5-biegową skrzynią. Od 1971 był typ B - nadwozie z tylnym pasem jak w MR75, prosukowane w wersji "special". EDIT: wszystkie wątpliwości rozwieją się, jak obejrzysz, czy tylny pas jest wspawany, czy zgrzany. Jeśli wspawany to raczej mam rację, jeśli nie to się mylę.



z książki którą mam przed oczami (jest w bardzo wrogim i mało zrozumiałym języku niemieckim) wynika że w 1968 roku w październiku w Turynie zaczęto produkcje Fiata 125 Specjal w wersji silnika Typ 125 B 100KM 5 biegów itp nie ma mowy wogóle o wersji S jest tylko specjal

Nowy grill pojawił się dokładnie w listopadzie 1970r

tylny pas na 90% jest przeszczepiony od MR'a
  
 
Wg mojej wiedzy, bazującej na nieistniejącej już niestety stronie www.carsfromitaly.com było tak:
1967 start produkcji 125, wersja "normal" czyli bez żadnej dodatkowej literki (silnik 125A 90 kucy, 4 biegi, listwa przez klamki, wąskie wloty, pas tylny jak w polskim klasyku, drewno na desce rozdzielczej).

1968 do wersji "normal" dołącza wersja "S" (silnik 125B 98 kucy, 5 biegów, listwa pod klamkami, szersze wloty, pas tylny jak w polskim klasyku, czarna deska rozdzielcza).


przełom 1970/71 koniec produkcji normala i S, wchodzi special (silnik 125B 98 kucy, 5 biegów, listwa pod klamkami, szersze wloty, pas tylny jak w 125p mr75 wraz z lampami, nowy grill z przodu i kierunki przednie pod zderzakiem, czarna deska rozdzielcza).


jakoś około 1972/73 koniec.

Może to sobie tylko wymyśliłem, ale zgadza mi się to ze zdjęciami - primo nigdy nie widziałem starszego typu Włocha z oznaczeniem "Special", ani nowszego z oznaczeniem "S". Tylko ten Twój może na pierwszy rzut oka stwarzać pozory bycia nowszą wersją - właśnie z racji nowszego tylnego pasa. A jak naprawdę było nie dojdziemy nigdy, zbyt wiele lat minęło, nie znamy dokładnej historii Twojego autka.


[ wiadomość edytowana przez: jacek_s dnia 2006-05-24 22:37:55 ]
  
 
no tak wszystko się zgadza "S" to jest po prostu Specjal tyle że przed zmianami stylistycznymi tak był oznczony
co najlepiej widać w drugiej książce z 1969r pod tytułem "Fiat 125 Specjal"

ps
ide spać

ps 2
może pokaże Ci te książki, może wyczytasz coś innego niż ja
  
 
Ok, spoko, zabierz je na spot, zobaczymy ile jeszcze pamiętam z niemieckiego.
Pododawałem zdjęcia do poprzedniego posta ;].


[ wiadomość edytowana przez: jacek_s dnia 2006-05-24 22:39:56 ]
  
 
a tak nawiasem przed modernizacją był ładniejszy
  
 
Taki grill to najprościej ściągnąć z Italii. W tym celu trzeba mieć
znajomego, który np. pracuje na Sycylii i w wolnej chwili rozglądnie się za tą atrapką.
Ważne jest aby dobrze opisać znajomemu atrapkę, żeby nie było niejasności, tudzież niedomówień.
Kilka lat temu zleciłem znajomej, która akurat dorabiała na Sycylii
wyszukanie tylnych lamp w pionie i okazało sie, że nie ma duzego z tym problemu.
Fiatów 125 jeździ tam jeszcze sporo, a i podobnie jak u nas niektóre
co mniejsze warsztaty mają bardzo dużo części do tych modeli.
Znajoma na włoskie szroty sie nie wybrała, z uwagi na nie chęć do brudu , ale lampki wyrwała mi własnie z warsztatu, dodam, ze za grosze
Teraz bardzo mi przykro, że znajoma przeniosła się z Sycylii.....
do Walii i ewentualne źródło "smaczków" przepadło.
  
 
MacioBA to przerzuc sie teraz np. na klasyczne MG albo Jaguary
  
 
posiadam
Fiat 125 MR

Fiat 125 MR

Fiat 125 ''klasyk''



Fiat 125 ''klasyk''