Kontrolki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich
jestem swiezym posiadaczem omegi b 2.0 16v i mam taki problem a mianowicie po odpaleniu wszystko ladnie i pieknie ale jak przekrocze 1500 obrotow zapalaja sie po kolei kontrolki poduszek pozniej abs a na koncu silnika jak odpuszcze gaz to gasna czy to moze byc spowodowane za wysokim ladowaniem czyli diody powiedzialy papa dodam ze nie swieci ladowanie w ogole chyba spalona zarowka a i kilka bylo spalonych innych od postoju kierunek mgielne a moze to jakis blad bo auto dlugo stalo bez akumulatora juz wiem jak sprawdza sie bledy to sprawdze szukalem tez o kontrolkach ale takiej sytuacji nie doczytalem dlatego pisze wiec nie wzucajcie mi zaraz tablicy tylko powaznie prosze o pomoc i dodam ze alter to delco remy
pozdrawiam
  
 
Miałem bardzo podobnie przy jednej wytartej a drugiej brakującej szczotce w alternatorze. Przy wyższych obrotach wzrastały drgania szczotka nie łączyła i prądu brakowało.
  
 
właśnie jestem po diagnozie i tak alternator dawał prawie 20v ładowanie spaliły się 3 ścieżki na liczniku na tej folji oraz żarówki ladowania i kierunku wymieniłem regulator i ładowanie w normie 14.7v ale jeszcze dioda szczeliła i chyba cały mostek muszę zmienić bo to jest w środku i nierozbieralne - chyba-
i zbadałem błędy ale ni jak nie mogę tego ugryżć bo u mnie nie zaczyna od 12 tylko od razu wali bład i tak 10 mrugnięć 1s przerwy jedno mrugnięcie 1s przerwy 1 mrugnięcie 1s przerwy 10 mrugnięć i 3s przerwy i następny 10 razy 1s pauza 5 razy 1s6razy 1s 10razy 3s i powraca do pierwszego
JAKIE TO BŁĘDY JAK JE ODCZYTAĆ PROSZĘ O POMOC
I TAK JAK MÓWIE POWTARZA PO RAZIE I BEZ DWUNASTEK NA POCZĄTKU I NA KOŃCU
a co z tym mostkiem dostane gdzieś taki nie chce używanego bo to bez sensu
ale się rozpisałem
pozdrawiam
pełen nadzieji że będzie dobrze

[ wiadomość edytowana przez: danp dnia 2006-06-09 18:25:00 ]
  
 
Polecam cały alternator u mnie w dobrej cenie, ale ze względu na status tylko 10% rabatu.
  
 
klik
  
 
A z ciekawości zapytam ile za cały alternator chcesz ,bo mostek prostowniczy na pewno będzie tańszy.
A co do naprawy mostka to się nie opłaca lepiej kupić nowy i masz spokój
  
 
i tak zamierzam zrobić bo kupiłem omegę i takie jaja a już wymieniłem łożyska i szczotki zanim zarejestrowałem a teraz reguletor więc zainwestuje jeszcze w mostek i myślę że trochę pojeżdże a z uzywką t nigdy nic nie wiadomo
tylko mam nadzieję że dostanę taki mostek bo u nas trochę bieda z takimi częściami
hej
  
 
90 zł alternator
  
 
wszystko już w pożądku założyłem nowy mostek i regulator i teraz jest gitarra żadne nieoczekiwane świecenie kątrolek czy inne takie
- udało się -