Docieranie silnika na LPG - możliwe???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak się złożyło, że musiałem zrobić remont silnika, tj. wymianę pierścieni z uwagi na zbyt małe sprężanie. Być może było to konsekwencją jazdy na LPG. Pytanie mam następujące: czy jest możliwe docieranie pierścieni na LPG, czy lepiej to robić na benzynie. Mam wątpliwości gdyż słyszałem, żę LPG jest bardziej "suchym" paliwem niż benzyna, a przy docieraniu to wg mnie ma znaczenie. Będę wdzięczny za Wasze przemyślenia, podpowiedzi i opinie.

Pozdro
  
 
Na benzynie docieraj i stopniowo, nie przekraczaj 3000rpm.
Nie wiem przez ile, gdzies z 1500km

Edit: hmmm chociaz to tylko pierscienie a nie tloki, moze ktos wie ile trzeba docierac.


[ wiadomość edytowana przez: CzapCzap dnia 2006-10-29 11:53:58 ]
  
 
Cytat:
2006-10-29 11:52:00, CzapCzap pisze:
[...]hmmm chociaz to tylko pierscienie a nie tloki, moze ktos wie ile trzeba docierac.



15-20tys. km
Poszukaj, gdzieś tu opisywałem jak to u mnie było.
Pozdro.
  
 
zrobilem teraz 4000km po wymianie pierscieni 600km z predkoscia 110-120km/h i 3100-3200obr/m i jak bylo max tak jest max !
  
 
qrna, szukam, szukam i ni ma
pomóz, Perzan - kiedy pisałeś, autor posta, cokolwiek...
Cromm - gratulacje - też tak chcę. A tak w ogóle to jeszcze ją po 4k km oszczędzasz czy już jeździsz normalnie?
  
 
teraz po 5000 jezdze tak w przedziale 3000-3500 ale niekiedy (staram sie unikac takich sytuacji) musze podciagnac do 5000tys. (wyprzedzanie jakiegos smroda lub zawalidrogi).
  
 
Cytat:
2006-10-30 22:41:26, Nerka pisze:
qrna, szukam, szukam i ni ma pomóz, Perzan - kiedy pisałeś, autor posta, cokolwiek... [...]



Np. TU


  
 
danke