Anonymous Niezarejestrowany | Mam problem.
W tamtym roku kupiłem Akumulator Varta ale wydaje mi się że sprzedawca mnie zrobił na szaro bo sprzedal mi akumulator poprostu zaduży.
Wcześniej miałem 55 AH i taki zaleca producent do mojego Audi 80 2.0 a jak kupowałem nowy akumulator to sprzedawca namowil mnie żebym sobie kupił 64 AH na co poszedlem.
Efekt:
akumulator jest naokrągło niedoladowany ( chyba alternator 70 A ma zamałą moc żeby go dobrze doładować).
Akumulator mimo że ładowanie jest OK na poziomie 14V wiecznie jest naładowany w połowie bo gęstość elektrolitu ma na poziomie 1.20.
Fakt że jeżdze raczej na krótkich odcinkach ale i po 10- 20 km też często jeżdzę a raz w miesiącu i w małą trasę 60-80 km też się przejadę.
Ale 1.20 to trochę słabo naładowany ten akumulator zwłaszcza że zima idzie a jak spadnie wartość w akum. do 1.18 to przy - 20 mogę mieć problemy ?
Po drugie tak słabo naładowany akumulator podobno będzie mniej trwaly od naładowanego przynajmniej na poziomie 1.23.
A ja żebym miał tak naladowany akumulator to musial bym go ładować co dwa tygodnie co jest dlamnie niezwykle kłopotliwe a po drugie niepoto kupowałem nowy i droższy i większy akumulator żeby go teraz co 2 tyg. ładować !
Co robić w tym wypadku !
Poradzcie coś - z góry dziękuje !
Pozdrawiam !
|