Drastyczny wzrost spalania po wymianie miksera.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Zmienilem niedawno mikser w moim aucie z tego zamontowanego przez gaziarza o srednicy wewnetrznej 33mm na soniczny do Rybackiego o srednicy 60mm.
Dolot w aucie ma srednice wew 70mm wiec uznalem, ze ten mikser zamontowany przez gazownika to stanowczo za malo.

Auto na "starym" mikserze palilo 11.5/100km (no mojej stalej trasie - dojazd do pracy). Po wymianie miksera pali ponad 13l/100km !
Dlaczego apetyt auto na gaz wzrosl po wymianie miksera ?
Oczywiscie instalacje wyregulowalem po wymianie miksera.
Czy to wina zlej regulacji czy problem lezy gdzies indziej ?

Prosze o porade.

p.s. auto Pug 406 2.0l, instalka II gen, sterownik AL-700.
  
 
Witam ! Ale samochod ma kopa
Problem lezy w tym ze przepustowosc miksera wzrosla prawie o 100%, wiec aby uzyslac mieszanke steichiometryczna, to ilosc zasysanego gazu tez musi wzrosnac o te prawie 100% , tak wiec sie nie dziw, bo samochodu powietrzem nie oszukasz. Jak znam zycie to reduktor jest za slaby i przy wyzszych obrotach zubaza mieszanke a Ty chcac, nie chcac wiecej deptasz na gaz i stad wieksze spalanie.