Lantra 1,8 `93

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem z obrotomierzem, tzn. obrotomierz jest sprawny tylko nie dostaje sygnału, posiada może ktoś schemat?? ewentualnie może ktoś wie skąd wychodzi sygnał do obrotomierza ?? (napewno to nie jest cewka gdyż jak podłączyłem do cewki obrotomierz to nie pokazywał więcej niż 3000 oobr/min. )
Z góry dzięki
  
 
Obrotomierz jest podłaczony do filtra przy cewce. A dokładnie to do przewodu czarno czerwonego wychodzącego z tego filtra.
  
 
a ten filtr jest odrazu przy cewce po lewej stronie??
  
 
Z tego co pamiętam to jest to takie plastikowa kostka przykręcone chyba nad cewka. Piszę chyba bo nigdy nie było potrzeby dochodzenia czy to napewno to, ale raczej na 90% tak.

[ wiadomość edytowana przez: damian-k dnia 2006-09-12 22:59:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: damian-k dnia 2006-09-12 23:07:36 ]
  
 
no i doszłem do tego że nie mam takiego filtra, zostały tylko po nim 3 białe kabelki- i czy jest możliwość zrobić obotomierz łącząc ze sobą te kabelki w jakiś sposób, czy koniecznie potrzebny jest filtr ??
  
 
najlepiej poszukaj na jakims szrocie
  
 



a wg mnie duperel odpowiedzialny za obroty jest z tyłu cewek WN - jak na zdjęciu, tacho interface.
  
 
Ten tacho interface to jest całkiem co innego -
Jeżeli nie masz filtra to nic dziwnego ze masz problem z obrotomierzem.
Ten filtr jest zbudowany z cewki oraz kondensatora połączonych szeregowo z masą tak że od strony przewodu biało zółtego jest ceweczka a od strony masy kondensator a wyjście na obrotomierz jest w punkcie między cewką a kondensatorkiem.
Łatwiej kupić niż dorabiać bo nie znam wartości pojemności i indukcyjności a urządzenie nie powinno być dorgie.