| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
damian-k HF MEMBER Opel Astra Szczecin | 2006-09-12 18:23:37 Obrotomierz jest podłaczony do filtra przy cewce. A dokładnie to do przewodu czarno czerwonego wychodzącego z tego filtra. |
tuska28 HF MEMBER Radom | 2006-09-12 18:45:51 a ten filtr jest odrazu przy cewce po lewej stronie?? |
damian-k HF MEMBER Opel Astra Szczecin | 2006-09-12 22:59:03 Z tego co pamiętam to jest to takie plastikowa kostka przykręcone chyba nad cewka. Piszę chyba bo nigdy nie było potrzeby dochodzenia czy to napewno to, ale raczej na 90% tak.
[ wiadomość edytowana przez: damian-k dnia 2006-09-12 22:59:57 ] ![]() [ wiadomość edytowana przez: damian-k dnia 2006-09-12 23:07:36 ] |
gadiemus HF MEMBER Zafira Warszawa | 2006-09-13 15:46:11 najlepiej poszukaj na jakims szrocie |
e-gen HF MEMBER Kamieniec | 2006-09-13 22:03:26
a wg mnie duperel odpowiedzialny za obroty jest z tyłu cewek WN - jak na zdjęciu, tacho interface. |
damian-k HF MEMBER Opel Astra Szczecin | 2006-09-14 00:06:53 Ten tacho interface to jest całkiem co innego -
Jeżeli nie masz filtra to nic dziwnego ze masz problem z obrotomierzem. Ten filtr jest zbudowany z cewki oraz kondensatora połączonych szeregowo z masą tak że od strony przewodu biało zółtego jest ceweczka a od strony masy kondensator a wyjście na obrotomierz jest w punkcie między cewką a kondensatorkiem. Łatwiej kupić niż dorabiać bo nie znam wartości pojemności i indukcyjności a urządzenie nie powinno być dorgie. |