Którą kupić

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich.
Chcę kupić Toyota Corolla E11 od 96 - 97 rok 3 drzwiową.
Ale sie zastanawiam z którym silnikiem 1.3, 1.4, czy 1.6.
Czy np 1.4 nie bedzie bardziej ekonimiczny niz 1.3 ???
(W Hondzie np 1.5 vtec jest bardzije ekonomiczniejszy niz 1.4)
A nie ma co ale u was użytkowników chyba najszybciej usłysze odpowiedz na moje nurtującego mnie pytania
  
 
barti1111, jest taka sprawa:
1. model E11 był prod. od '97
2. silnik 1.4 był wprowadzony w 2000r, do 2000r tylko 1.3 i 1.6
3. w Corolli 1.3 jest ekonomiczniejszy niz 1.6
  
 
oki, dzieki za podpowiedź
ale jesli 1.4 był od 2000 r, to czemu w ogloszeniach ten silnik pojawia sie w autach z rokiem produkcji juz od 97
A jak ma się silnik 1.4 do 1.3, który jest ekonomiczniejszy ???

[ wiadomość edytowana przez: barti1111 dnia 2006-10-02 12:40:59 ]
  
 
Cytat:
2006-10-02 12:39:43, barti1111 pisze:
ale jesli 1.4 był od 2000 r, to czemu w ogloszeniach ten silnik pojawia sie w autach z rokiem produkcji juz od 97



Dokładna pojemnosć tego silnika to 1332 cm. Niektórzy zaliczają go do 1.3, a inni do 1.4

Cytat:
A jak ma się silnik 1.4 do 1.3, który jest ekonomiczniejszy ???



Silnik 1.4 prod. od 2000r, to VVT-i, ma trochę lepsze przyspieszenie, ale i trochę większe zużycie paliwka
  
 
czyli mam rozumiec ze w modelach do 2000 roku silnik 1.3 = 1.4 ???
  
 
Cytat:
2006-10-02 13:22:59, barti1111 pisze:
czyli mam rozumiec ze w modelach do 2000 roku silnik 1.3 = 1.4 ???



  
 
jeśli będziesz miał zamiar gazować to bierz stary silnik 1.4 (1.3 ), a jeśli nie to weź nowszą jednostkę napędową vvt-i.
  
 
z tych lat kupisz tylko 1332 = 1400cm3
ten silnik jest zaliczany własnie do 1400cm3.
ma caroline z tym silnikiem .
spalanie na trasie do 110 km/h = ok.5,5 litra,
miasto około 7,0-7,5 litra
silnik jest oki!!!
  
 
Dziękuje wszystkim na zapomoc.
Szukam corolly do powiedzmy do 97 rok ale jestem ograniczony finansowo. Wiec moze byc ciezko kupic 1.4 vvti
  
 
A jaka kasa ?
w E-10 i E-11 sa takie same silniki 4E-FE roznia sie paroma rzeczami.
E-11 czyli okularnik jest od 1997r. a najmocniejszy silnik ma E-10 1992-1995 bo 88KM pozniej 75KM.
okularnik w 4E-FE ma 86Km ale wiekszy moment no ale to tak przez ciekawosc.
Proponuje tylko E-11 japonczyka albo E-10 bo VVT-i to juz hm...tez toyota ale to juz nie to po 10 latach moze juz tak fajnie nie byc jak w przypadku rodowitych japoncow