| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
akurnik HF MEMBER Był: Pony, Jest: Vec ... Grodzisk Mazowiecki | 2006-09-13 19:05:57 Witam szanownych klubowiczów,
Mam pewien problem (nadal) z zapalaniem na zimno. Jak widać coraz niższe poranne temperatury zaczynają dawać o sobie znać. Wszystko związane z doprowadzeniem paliwa, zawory i zapłon są ustawione. Dowiedziałem się z postu z przed 2 lat (znalazłem taki), że poprawne działanie urządzenia rozruchowego może zależeć również od podciśnienia regulowanego przez zawór termiczny. Ja mam u siebie ręczne sterowanie ssania (nie FBC). Mam coś takiego jak zawór EGR (na kolektorze ssącym) i zawór termiczny (zielona czpeczka na kolektorze ssącym). Problem w tym, że u mnie nie wychodzą dwa kabelki czy trzy kabelki podciśnieniowe z zaworu termicznego tylko jeden. Jaka jest zasada działania zaworu termicznego, co może w nim nie działać, co on ma wspólnego z zaworem EGR i z czujnikiem temperatury wody, jaki wpływ te urządzenia mają na urządzenie rozruchowe i w ogóle o co w tym wszystkim chodzi??? Nie można było na samą linkę i już??? Po co te podciśnienia? Pomóżcie coś. |
akurnik HF MEMBER Był: Pony, Jest: Vec ... Grodzisk Mazowiecki | 2006-09-18 08:58:04 Nod obra to jeszcze parę pytań:
Gdzie można dokupić membranki do naszych gaźników? Jeśli można, to gdzie można je dorobić? Jeśli nie ma gdzie, to gdzie można kupić materiał z którego można je wykonać? Czy ktoś może zajmował się tym tematem? |