Zawór EGR, zawór termiczny =>co ma piernik do wiatraka? PONY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam szanownych klubowiczów,

Mam pewien problem (nadal) z zapalaniem na zimno. Jak widać coraz niższe poranne temperatury zaczynają dawać o sobie znać. Wszystko związane z doprowadzeniem paliwa, zawory i zapłon są ustawione.
Dowiedziałem się z postu z przed 2 lat (znalazłem taki), że poprawne działanie urządzenia rozruchowego może zależeć również od podciśnienia regulowanego przez zawór termiczny.
Ja mam u siebie ręczne sterowanie ssania (nie FBC). Mam coś takiego jak zawór EGR (na kolektorze ssącym) i zawór termiczny (zielona czpeczka na kolektorze ssącym). Problem w tym, że u mnie nie wychodzą dwa kabelki czy trzy kabelki podciśnieniowe z zaworu termicznego tylko jeden. Jaka jest zasada działania zaworu termicznego, co może w nim nie działać, co on ma wspólnego z zaworem EGR i z czujnikiem temperatury wody, jaki wpływ te urządzenia mają na urządzenie rozruchowe i w ogóle o co w tym wszystkim chodzi??? Nie można było na samą linkę i już??? Po co te podciśnienia? Pomóżcie coś.
  
 
Nod obra to jeszcze parę pytań:

Gdzie można dokupić membranki do naszych gaźników?

Jeśli można, to gdzie można je dorobić?

Jeśli nie ma gdzie, to gdzie można kupić materiał z którego można je wykonać?

Czy ktoś może zajmował się tym tematem?