Wada układu kierowniczego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Drodzy forumowicze ! Jestem zupełnie nowy na forum, ale za to "Toyotomaniakiem" od dość dawna (przejechałem samochodami tej marki ponad 350 tys. km).
Chciałem podzielić się z Wami informacją, którą otrzymałem z centrali Toyota Motor Poland przed tygodniem. Toyoty produkowane w Japonii w 2002 r. posiadają wadę układu kierowniczego i wymagają wymiany wałka pośredniego kolumny kierowniczej. Nigdzie wcześniej nie natrafiłem na tego rodzaju informacje, a skoro podaje je oficjalnie producent i ponosi koszt wymiany wałka, to musiało wydarzyć się coś poważnego co ich do tego zmusiło !!! Czy coś Wam wiadomo na ten temat ????? Czy kogoś z Was też dotyczy ta sprawa ???? Jestem bardzo ciekaw. Swoją Corolką przejechałem ponad 175 tys. km w błogiej nieświadomości zagrożenia jakie nade mną wisiało. Może podczas wymiany tegoż wałka mógłbym wynegocjować coś jeszcze np. wymianę klocków Pozdrawiam.
  
 
dlatego ja wole wolne od jakich kolwiek niedorobek stare orginalne toyoty a jesli nowe to na pewno wybralbym ....accorda
  
 
Cytat:
2006-08-07 23:41:38, concept pisze:
Drodzy forumowicze ! Jestem zupełnie nowy na forum, ale za to "Toyotomaniakiem" od dość dawna (przejechałem samochodami tej marki ponad 350 tys. km). Chciałem podzielić się z Wami informacją, którą otrzymałem z centrali Toyota Motor Poland przed tygodniem. Toyoty produkowane w Japonii w 2002 r. posiadają wadę układu kierowniczego i wymagają wymiany wałka pośredniego kolumny kierowniczej. Nigdzie wcześniej nie natrafiłem na tego rodzaju informacje, a skoro podaje je oficjalnie producent i ponosi koszt wymiany wałka, to musiało wydarzyć się coś poważnego co ich do tego zmusiło !!! Czy coś Wam wiadomo na ten temat ????? Czy kogoś z Was też dotyczy ta sprawa ???? Jestem bardzo ciekaw. Swoją Corolką przejechałem ponad 175 tys. km w błogiej nieświadomości zagrożenia jakie nade mną wisiało. Może podczas wymiany tegoż wałka mógłbym wynegocjować coś jeszcze np. wymianę klocków Pozdrawiam.



Niema powodu do obaw polaczenie walka jest zle naciete w najgorszym razie moze sie stopniowo obluzowac i stukac,pojawi sie luz na kierownicy nie spowoduje to w zadnym razie zagrozenia
pozdrowienia
  
 
mnie nic nie wiadomo, ale przy najbliższym przeglądzie sie zapytam

słyszałem za o problemach ze zbieżnością, że trzeba było jakiś zestaw naprawczy śrub zamawiać bo nie dawało sie na tych co były wyregulować

Cromm, a ja wolę swoją i na razie nic innego bym nie wybrał
  
 
Cytat:
2006-08-10 10:49:53, Cromm pisze:
a jesli nowe to na pewno wybralbym ....accorda



trumny w życiu nie kupię
  
 
ja własnie mam jakieś problemy z układem kierowniczym
1 cięzko chodził
2 byłem teraz na przeglądzie i naciągneli pasek i jest ok
3 jeżdziłem vw passatem z silnikiem 1,9 TDI i kierownica chodzi jak w masełku a tu nadal wydaje mi się,że ciężko
4 w sevisie zaproponowano mi wymianę elementów układu kierowniczego
5 i tera juz sam nie wiem
6 samochód mam na gwarancji
7 toyota avensis 2,0 d-4d
8 i co dalej nie wiem
  
 
Najlepiej niech ci zademonstruja w identycznym samochodzie jak dziala wspomaganie jezeli lepiej niz w twoim to sprawdz czy po dodaniu gazu dziala lepiej byc moze pompa wytwarza zbyt male cisnienie