| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Krych Fiat 125p WROCŁAW | 2006-11-09 21:00:07 Witam
Zbliż się zima i pora wziąść się na poważnie za kanta. Chce się skupic na silniku. Czytalem kiedys że jest mozliwość złożeniaciekawego motorka. Oczywiście chodzi mi o silnik z dołem o dohc a na górze głowica 16v Moje pytanie brzmi: 1.jaka najlepsza pojemność pod taki silnik? 2.gdzie moge dostać taką głowice(ma ktoś na sprzedaż) 3.robił to ktoś???? plan jest taki:dobrana pojemnosc,16v obrobiona z odpowiednimi wałkami, dwa gazniki poziome i 0 dziadoskich wtrysków! |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2006-11-09 21:28:39 -najpierw znajdz pompe oliwy (nowa/regenerowana do starego dohc'a)
potem znajdz namiar na kogos kto posiada glowice ze starego -2.0 16V (graniczy z cudem znaleznienie kogos kto chce sprzedac a cena zabija) jesli chcesz stosowac nowa 16V to przydaly by sie i tloki (z 4 frezami) orginalne 16V albo frezowanie z 8V czekaja cie mody kanalow olejowych
i pamietaj ze przy zastosowaniu nowej 16'tki wydech masz od strony (filtra oleju i rozrusznika), a dolot od strony akumy |
Krych Fiat 125p WROCŁAW | 2006-11-09 22:05:54 że kolektory są odwrotnie to wiem
a jaka pojemnosc najlepsza pod ta głowice? włożenie bez frezów na tłokach nie wyda? co dokładnie trzeba przerabiac w kanałach olejowych? |
Krych Fiat 125p WROCŁAW | 2006-11-09 22:16:19 czyli najlepiej zostaje pobawić się z 1.8 dohc na 2 pionowych gaznikach |
Michallodz Ford Granada łódz | 2006-11-09 22:18:17 Wydaje mi sie ze tak Miałem(na zime załozyłem pojedynczy od poloneza) 1,8 na podwójnych delorto 40 i moge powiedziec ze to jest to |
Michallodz Ford Granada łódz | 2006-11-09 22:27:43 Nie byłem własnie pewien z której strony ma łada wiec o tym nie pisałem |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2006-11-09 22:37:12 rozrusznik tu jest najmniejszym problemem
cala masa drobiazgow (dletego jeszcze koncze 2.0 turbo) ktore zostalo 8V a o szacha w takich modach nie trudno powiem tak jak zwykle: " kupe kasy, kupe gratow i kupe czasu " jak ktos niema gratow i czasu to : "kupe kasy, kupe kasy i kupe kasy "
|
-SerU- F&F Sympatyk Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2006-11-09 22:47:08 Walezy ma u siebie założoną taką głowicę i powiem tak: przeróbek jest od cholery-oglądnąłem to dobrze jak u niego byłem i porywanie się na to ma jedynie sens jeśli szykujemy furę do rajdów lub mocną maszynę uliczną. Dla samej frajdy posiadania 16 wentyli nie warto. Mody z obiegiem wody (wyjście wypadnie w ścianie grodziowej), obiegiem oleju, tłokami, wydechem, ssaniem i resztą badziewia to duża przeprawa. Sama głowica (jej koszt to około 1000 PLN) to pikuś przy reszcie przeróbek. |
Bodzioo 2xFSO Ryki | 2006-11-10 18:19:29 gołą głowice tzn bez kolektorów, na nie złachanych wałkach można dostać za 400-450zł |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2006-11-13 16:38:29 a graty do jej zamontowania drugie tyle
|
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2006-11-18 22:33:44 Może warto się zastanowić nad wymianą serducha na 16V a nie kopanie się w takie mody jak myślisz. Taniej, szybciej, łatwiej motorek np. ze scierki (SIERKI). No ale to już nie jest fiat. Zreszta ja bym na twoim miejscu wolał zrobić 2,0 VOLUMEX - taki motor łatwiej dostać niż te głowice 16V.
Pomyśl |
Bodzioo 2xFSO Ryki | 2006-11-22 22:01:13 łatwiej volumexa dostać niz 16v? tych głowic (16v) jest na pęczki i jeszcze troche a volumexów jeszcze na rynku wtórnym - poza jednym okazem za kosmiczna cene nie widziałem |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-11-22 22:14:51 ja mam 1.6 16V DOHC |