łożysko amortyzatora

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam problem z kolumną amortyzatora z przodu, poruszając kolumną lub sprężyną (także kołem) czuć luz idący z góry z mocowania amortyzatora i łożyska mcpersona. Amortyzatory są nowe także to nie one. Przy jezdzie tez slychac klupanie. Czy ktos wie czy z tym da sie cos zrobic , czy szukac uzywki.
  
 
Chyba nikt z użytkowników tego forum nie wie jak to wygląda w trabancie...
  
 
Cytat:
2006-12-28 17:36:28, MisiekII pisze:
Chyba nikt z użytkowników tego forum nie wie jak to wygląda w trabancie...



Zdziwiłbyś się...
Pozdro.
  
 
Cytat:
2006-12-28 17:42:19, Perzan pisze:
Zdziwiłbyś się... Pozdro.



No tak, zapomniałem o starych wyjadaczach
  
 
wy sie nie znacie tu chodzi o czołg

miło by było jakby wiecej danych chociazby o aucie sie w tym posie pojawiło a tak to mozna strzelac w nieskończonosc bo w kazdym aucie moze byc co innego
  
 
oj sorry za brak marki, chodzi o carine e 1.6 95r., ostatnio mnie jakies grypsko lamie i mi na mozg siadlo.

  
 
sprawdz czy masz u góry amortyzator dokręcony , jak otworzysz maskę tam gdzie wystaje kolumna mcpersona jest taka zatyczka jak ją zdejmiesz masz srube od amortyzatora , mi sie kierys ona poluzowała , tzn niedokręciłem jej przez zapomnienie i i mi napoczatku stukało bo luz był a póznie tłukło juz , ewentualnie mocowanie razem z łozyskiem padło choć to rzadko sie dzieje szbciej one sie zapiekają ze przez nie kierownica cięzko chodzi
  
 
z ta sruba to jest taki bajer ze jak mocno sie ja kluczem skreci to zaczyna (sprezynowac),zapewne od gumy ktora jest pod nia - czy to objaw dobrego skrecenia?

  
 
czasem jak w warsztatach zmieniają amortyzatory to nie dokręcają trzpienia amortyzatora do mocowania własnie bo im sie kręci ten trzpień , trzeba go złapac czyms zeby sie nie okręcał ale uwazac zeby nie pozadzierac i nie uszkodzić go i kluczem dokręcac , zdarza sie ze jak słabo dokręcone to sie poluzuje i tłucze na tym trzpieniu (tłoku) , pozatym jak jest dobrze dokręcone to powinno sprzynowac poniewaz nie da sie juz bardziej dokręcic


[ wiadomość edytowana przez: sterciu dnia 2007-01-01 22:38:45 ]
  
 
Zobacz jeszcze mocowanie samego wkładu (amorka) w kolumnie
  
 
w Cari E jezeli jest to 1,6 to amortyzator jest na stałe w kolumnie , tzn. nie jest wkładem , na allegro widziałem kiedys sie pojawiły wkłady i ktos przerabiał te oryginalne amorki pod wkłady , nie pamietam jak jest w 2,0 ale coś mi po glowie chodzi ze tam sa własnie wkłady wymienne ale moge sie mylic , w 1,6 napewno nie ma , co do 2,0 niech sie wypowie ktoś kto takowy posiada
  
 
Do 2,0i są wkłady
Pozdro.
  
 
Cytat:
2007-01-06 23:52:50, Perzan pisze:
Do 2,0i są wkłady Pozdro.



no własnie tak coś kojarzyłem , ale kumpel kiedys załozył uzywane amorki od 2,0 do 1,6 i pasowały bez problemu , z tymze oryginalny w 1,6 amortyzator to cała kolumna
  
 
No w końcu buda i zawieszenie to samo. Pewnie inna charakterystyka tłumienia.
Pozdro.