Problem z klimatronikiem i pompą wtryskową...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Klimatronik z pozoru dzial, wszytsko sie ladnie wyswietla, lecz nie leci zadne powietrze. Co moze byc przyczyna... Zdazylo mi sie to dwa razy we wloszech, lecz po paru minutach znow dzialal, a teraz wogole. Zima na dworku w samochodzie tez, buuu...
Poradzcie cos...

Zeby nie zakladac nowego temtu, napisze jeszcze o swoim problemie odnosnie pompy wtryskowej. Trzy miesiace temu przed wyjazdem do wloszech (sporo osob pamieta moj problem) Nie moglem pojechac wiecej niz 140, cos mnie odcinalo. Pojechalem do mechanik ktory mi to wszystko ustawial ale niestety on sie wykrece ze to nie jego wina, Pojechalem wiec do mechanika u ktorego byla regenerowan pompa. Podlaczyl pod koomputer KTSa i wyskoczyl blad ze zly jest kąt wtrysku, i zle pokazuje temperature paliwa. Wymienil termometr w pompie i po odpaleniu i skasowaniu bledow bylo wszystko ok. Ale jak dokrecal kolektoer to przeciol kabel od 4 wtrysku i dojechalem do domu na cheku. Polutowalem w domu ten przewodzik i nadal bylo to samo. Pojechalem do wloszech wrocilem pojechalem do niego i nadal blad- zly kąt wtrysku i temperatura paliwa za wysoka. Sklada wine teraz na alternator, pokazuje 13,4 zamiast 14,4. Prosze was pomozcie, bo jezdze po tych mechanikach i nic , zaden nie potrai tego naprawic, Przed naprawa glowiczki tym samochoddem na rzepaku jezdzilem 200km/h. A teraz powyzej 3,5 jakby nie mial sily... a od predkosci 100 - 140 odcina i czuc szrpniecie silnikiem....


[ wiadomość edytowana przez: pioter_ch dnia 2007-01-25 22:44:00 ]
  
 
A może bezpiecznik od dmuchawy?!
To ten duży po lewej stronie jak otworzysz klapke pod kierownicą.
A może to tzw "jeż" czyli hybrydowy rezystor dmuchawy pod schowkiem pasażera.
Osobiście miałem to 2. Upaliła mi się kostka od tego jeża.
Poszukaj na forum było o tym duuuużo.
Szukaj pod hasłem "klimatronik".
Pozdro!