MotoNews.pl
  

Instalacja MIDa zamiast TIDa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Temat założyłem nowy bo po przejrzeniu dziesiątek postów poruszajacych tą sprawę i tak nie ma konkretnego pełnego rozwiązania.
Temat dotyczy tych, którzy chcieliby podpiąć MIDa a nie mają szarej wtyczki.Chętnie zrobię poradę, które piny szarej 32 pinowej kostki podpiąć i gdzie tak aby działało wszystko oprócz czujników (chyba, że ktoś ma ochotę ciągnąć instalację i zdobyć czujniki).
Do pełnego sukcesu brakuje mi jedynie informacji jaki kod mają wyświetlacze z mojego rocznika (można to odczytać w TISie ale jest tam to pokrętnie rozpisane i nie rozbite na roczniki) i skąd wziąć sygnał o zużyciu paliwa w dieslu ECU-injector signal. Na moich schematach nie mogę do tego dojść (Y5??). Może ktoś z was wie albo ma dokładniejsze schamaty?
MID, działa, nie pokazuje błędów (odpowiednie zmasowanie pinów w kostce), pokazuje za to głupoty w milach (wymaga właśnie odpowiedniego kodu w epromie wprowadzanego jak wiadomo techem).
Pracy jest na 2-3 godziny (w moim przypadku doszły 3 piwka ).Koszt to zakup MIDa, szarej wtyczki i przełącznika kierunkowskazów (~120-150pln)
Reasumując-czy ktos może podpowiedzieć skąd wziąć ten sygnał i jakie macie kody w manualnej 2.5TD 98 rok? Najlepiej na felgach 205/60 R15?Uzyskuje się je przytrzymując oba klawisze przez kilka sekund

pozdr
Raspi


[ wiadomość edytowana przez: Raspi dnia 2007-03-26 15:47:59 ]