Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Waga - | 2003-06-08 00:06:37 SerU ??? ![]() |
![]() Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-06-08 11:24:36 Polecam SMP. Solidny Mocny Polonez ![]() |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-06-08 11:50:53 Co do silnika, to SMP, a co do budy, to Pawel Trela (spawanie + klatka). |
pigal Radom | 2003-06-08 22:57:57 SMP sie odezwie? |
![]() SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-06-09 13:41:03 A ja mam pytanie do startujących, co trzeba zrobić aby można było startować, jakie są wymagania, co do kierowcy i samochodu. |
pigal Radom | 2003-06-09 13:45:23 Na peno trzeba miec samochod przygotowany zgodnie z zal J.A zarowno kierowca jaki i pilot musza miec licencje krajowa (dawna R II). |
![]() SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-06-09 13:52:33
Bardzo bym prosił jaśniej, bo nie jestem w temacie, jak to wszystko załatwić, nie znam przepisów. |
![]() SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-06-09 14:06:55 Na razie dzięki za informacje. |
![]() Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2003-06-09 14:22:20 Oczywiście, że się odezwie – spokojnie. Odpowiedź już wysłana na priva. |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-06-09 15:58:48 Jeden poldek odpadl z PPZM, to inny moze zacznie smiagac... |
![]() SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-06-09 16:44:07
O kim mowa.??????? |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-06-09 16:47:31 O Tomku Cecocie vel. Walezy. Poldek zostal sprzedany, a Tomek wlasnie buduje Fiata 131. |
![]() SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-06-09 16:53:54 Teraz do mnie dotarło, Kiler a może jakieś małe rady co do budowy bolidu do startów. Co to jest to obspawanie budy i gdzie. Może troszkę byś pomógł młodszemu koledze. |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-06-09 16:58:12 Moge Ci pomoc. O obspawaniu pisalem juz pare razy. Polega to na wzmocnieniu dodatkowymi spawami punktow serynego zgrzewania, badz spwawnia budy. Najwazniejsze miejsca to mocowania amorkow, podluznice, podloga, nadkola... ja oddalem do obspawania do Pawla Treli, jest to zawodnik startujacy w MP, ale na razie nie jezdzi, bo nie ma kasy. Koles wie co robi, spawal juz duuuzo furek rajdowych i wstawial duzo klatek do rajdowek. Jak bedziesz zainteresowany, to Ci wysle do niego numer na koma i sie dogadacie. |
![]() SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-06-09 17:04:13 OK dzieki, a moze jakieś rady, co i jak, troszke juz się dowiedziałem ale może coś jeszcze. |
![]() Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2003-06-09 17:46:39 z przygotowaniem do sportu to nie jest taka latwa sprawa. przedewszystkim wszystko musi byc homologowane, wszystkie wymiary itp sa podane w homologacji samochodu i nie ma zadnej dowolnosci w interpretacji przepisow. silnik naturalnie tez nie moze byc dowolny i z dowolnym osprzetem, jest troche z tym zabawy no i nie da sie tego zrobic tanim kosztem, ale kto zaczal w KJS ten wie o czym mowie. Bardzo wazne sa wymiary plytek wzmacniajacych i mocujacych pasy , klatke itp. polecam klatki z Ireco, bo o samorobkach nie ma nawet mowy ze wzgledow bezpieczenstwa, 1000zl w jedna czy w druga przy budowie rajdowki to raczej znikome koszta a moga ocalic zycie. jest jeszcze jedna rzecz- to nie sedzia musi nam udowodnic ze auto jest zgodne z zalacznikiem J tylko zawodnik sedziemu. dobrze miec znajomosci-czasami to pomaga. |
![]() SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-06-09 18:54:11 Panowie wszystko ładnie pięknie, operujecie nazewnictwem rajdowym (załaczniki, regulamin) nie rozumiem tego bo nie znam, a moze by ktoś przesłał na mój adres konkretny regulamin, co można a czego nie, jak powinien być zrobiony bolid, nie zrozumcie mnie źle, ja jestem laikiem w tych sprawach, a może bym sie po bawił w to. ![]() ![]() ![]() ![]() |