MotoNews.pl
  

Corolla 4E-FE uklad paliwowy a odpalanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Corolla E-11 silnik 1332, 4E-FE, rocznik 1998.

Wymienilem zbiornik paliwa i od tego czsu mam problem z odpaleniem auta. Otoz musze przytrzymac jakies 3-4 sekundy kluczyk w stacyjce zanim mi odpali albo przekrecic raz, a potem drugi i dopiero za drugim przekreceniem mi pali.

Natomiast za drugim - trzecim i dalszymi razami zawsze odpala.
Wydaje mi sie ze gdzies mam jakis wezyk nieszczelny, bo po nocce albo dluzszym postoju mam problemy, wydaje mi sie ze cisnienia nie trzyma w ukladzie paliwowym, natomiast kiedy juz po pierwszym odpaleniu cisnienie w ukladzie wzrosnie to odpala zawsze, tak jak kiedys.

Nadmieniam, ze wymienilem tez pompe paliwa (w moim modelu jest w zbiorniku) i okazuje sie ze to nie ona.
Przegladalem instrukcje serwisowa i jedynie wydaje mi sie ze moze mam jakis oring cisnieniowy przy pompie spieprzony albo znalazl;em tez ze w pompie paliwa jest jakis maly filterek, ale nie wiem czy dam rade kupic osobno filterek pompy paliwa w ASO albo JC, tudziez czy sprzedadza mi jakis oring do pompy, chyba ze wasze sugestie sa inne.

Prosze o pomoc, bo to na pewno cos z ukladem paliwowym, bendiks i rozrusznik jest sprawny, przed wymiana zbiornika palil od pierwszego strzalu a teraz nie moge znalezc przyczyny, czy ktos ma jakies pomysly?

PLEASE HELP ME
  
 
Zmostkuj FP i B+ w diagnozlaczu po nocy wlacz zaplon poczekaj 10 s i odpalaj jezeli bedzie ok tzn ze paliwo ci ucieka

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Bigelektron, mozesz mi wyjasnic co sie fizycznie stanie po zmostkowaniu FP i B+ i ktore to beda (moze jakis schamacik , bo nie bardzo sie orientuje w elektyce i powiedz mi prosze czy tylko zewrzec czy zmostkowac na stale?

Dodam tylko ze nigdy nie czuc paliwa ani na zewnatrz ani wewnatrz samochodu, wiec paliwo raczej nie spiernicza... wiec nie wiem czy jest sens w mostkowaniu,...
  
 
Cytat:
2007-03-17 11:43:15, zawiszowiec pisze:
Bigelektron, mozesz mi wyjasnic co sie fizycznie stanie po zmostkowaniu FP i B+ i ktore to beda (moze jakis schamacik , bo nie bardzo sie orientuje w elektyce i powiedz mi prosze czy tylko zewrzec czy zmostkowac na stale? Dodam tylko ze nigdy nie czuc paliwa ani na zewnatrz ani wewnatrz samochodu, wiec paliwo raczej nie spiernicza... wiec nie wiem czy jest sens w mostkowaniu,...


Mialem na mysli ze splywa do baku bo np zaworek zwrotny puszcza.
na diagnozlaczu pod maska jest klapka po otwarciu jest opis stykow.Jezeli zewrzesz je i wlaczysz zaplon zacznie dzialac pompa paliwa.
Chyba ze masz juz zlacze trapezowe w kabinie.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Dlaczego zmieniles zbiornik i czy masz bebechy ze starego?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
zmienilem zbiornik, bo sam zobacz jak wygladal - sama rdza - musial gdzies lezec zanim go przykrecili do mojej rolki:

www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=166223&c=18&hq=&f=23&m=flat

Natomiast bebechy ze starego mam wszystkie i na nich tez to samo sie dzieje. Koles sprawdzal i mowil ze zaworek zwrotny dziala. Myslal tez o kilkucentymetrowym wezyku ktory idzie jeszcze w baku od pompy do przewodow cisnieniwych, wymienil go bo myslal ze tamten ma mikroszczeliny, ale to tez nie to, wiec do jasnej cholerci mi sie pomysly tez juz koncza a na forum nikt nie mial podobnego przypadku...

[ wiadomość edytowana przez: zawiszowiec dnia 2007-03-17 19:24:23 ]
  
 
Cytat:
2007-03-17 19:23:51, zawiszowiec pisze:
zmienilem zbiornik, bo sam zobacz jak wygladal - sama rdza - musial gdzies lezec zanim go przykrecili do mojej rolki: www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=166223&c=18&hq=&f=23&m=flat Natomiast bebechy ze starego mam wszystkie i na nich tez to samo sie dzieje. Koles sprawdzal i mowil ze zaworek zwrotny dziala. Myslal tez o kilkucentymetrowym wezyku ktory idzie jeszcze w baku od pompy do przewodow cisnieniwych, wymienil go bo myslal ze tamten ma mikroszczeliny, ale to tez nie to, wiec do jasnej cholerci mi sie pomysly tez juz koncza a na forum nikt nie mial podobnego przypadku... [ wiadomość edytowana przez: zawiszowiec dnia 2007-03-17 19:24:23 ]


Mozesz tez napompowac magistrale powietrzem od strony baku i sprawdzic czy nie spada cisnienie,moze wtryskiwacz ktorys podcieka,rozruszaj je pradem i posluchaj czy wyraznie stukaja

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2007-03-17 21:26:21, Bigelektron pisze:
Mozesz tez napompowac magistrale powietrzem od strony baku i sprawdzic czy nie spada cisnienie,moze wtryskiwacz ktorys podcieka,rozruszaj je pradem i posluchaj czy wyraznie stukaja



jak to rozruszac pradem ...?