MotoNews.pl
  

D4D w Corolli E11 a ten w E12

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Czym różnie sie silnik D4D w E11(90KM) od tego z E12(110KM) poza mocą ? Czy są to te same jednostki ze zmienionym softem?
Jeśli tak to czy jest możliwa taka zamiana i ile by ona kosztowała ?


Przemek
  
 
trochę nad tym siedziałem i oprócz różnic w tym że 110 KM ma intercooler oraz podniesione ciśnienie doładowania to niczego nadzwyczajnego nie znalazłem

silnik 110
ilość oleju 6,4l
kompresja w barach od 22,6-27,5
ciśnienie doładowania 058-0,79 bar/prm

silnik 90
ilość oleju 5,9l
kompresja w barach od 22,6-27,5
ciśnienie doładowania 0,4-0,7 bar/prm


dane podaję za AUTO DATA 2004


może 110 KM ma coś więcej kanałów olejowych tak jak w VW 90KM nie ma w tłokach kanłów olejowych jak 110 czy 130 KM ale nic nie wiem na pewno


Knułem kiedyś coby dołożyć Intercooler ale na forum TDI zrobili testy i okazało się żę sam IC tylko zdławi przepływ powietrza i żeby miało sens dokładanie to muszę zmienić ciśnienie doładowania

dobrze knujesz podoba mi się

Pozdrawiam