 Linek TOYOTA DRIVER E11 2.0 D4D Łódź | trochę nad tym siedziałem i oprócz różnic w tym że 110 KM ma intercooler oraz podniesione ciśnienie doładowania to niczego nadzwyczajnego nie znalazłem
silnik 110
ilość oleju 6,4l
kompresja w barach od 22,6-27,5
ciśnienie doładowania 058-0,79 bar/prm
silnik 90
ilość oleju 5,9l
kompresja w barach od 22,6-27,5
ciśnienie doładowania 0,4-0,7 bar/prm
dane podaję za AUTO DATA 2004
może 110 KM ma coś więcej kanałów olejowych tak jak w VW 90KM nie ma w tłokach kanłów olejowych jak 110 czy 130 KM ale nic nie wiem na pewno
Knułem kiedyś coby dołożyć Intercooler ale na forum TDI zrobili testy i okazało się żę sam IC tylko zdławi przepływ powietrza i żeby miało sens dokładanie to muszę zmienić ciśnienie doładowania
dobrze knujesz podoba mi się
Pozdrawiam |