Sterownik centralnego zamka [PROBLEM]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pewien kłopot z montażem sterownika centralnego zamka.
Podczas zakładania postępowałem zgodnie z instrukcją zamieszczoną TUTAJ

Zakładałem go w Escorcie MKVII (zdjęcia w profilu).
Kolory kabli zgadzają się z opisem zamieszczonym przez Matysa318 w relacji z montażu.
Znalazłem przy nogach kierowcy:
-pomarańczowy z niebieskim (zasilanie 12v +)
-brązowy (masa -)
-biały z fioletowym (otwieranie +)
-żółty z czarnym (zamykanie +)

Następnie połączyłem je z kablami ze sterownika- odpowiednio:
-pomarańczowy z niebieskim do czerwonego
-brązowy do czarnego
-biały z fioletowym do niebieskiego
-żółty z czarnym do zielonego

Poniżej dołączam zdjęcia sterownika i całą dołączoną do niego instrukcję:




Niestety sterownik nie działa jak należy.
Po takim podłączeniu zamki cały czas się same otwierają i zamykają , bez użycia pilota. Po podłączeniu samego zielonego przewodu zamek zamyka się prawidłowo pilotem, a po podłączeniu samego niebieskiego zamek się prawidłowo otwiera. Jednak gdy podłączę oba przewody, zamki zaczynają same się zamykać i otwierać na przemian. Kiedy próbowałem zamienić je kolejnością pilot w ogóle nie działał.
Gdzie popełniłem błąd?
Dodam, że w materii elektryki samochodowej nie mam zupełnie doświadczenia.

Drugie pytanie:
Jak prawidłowo podłączyć kanał dodatkowy, żeby działało domykanie szyb pilotem?
Chodzi mi o to, który przewód ze sterownika wykorzystać i gdzie dokładnie podłączyć go w samochodzie.

Jeśli ktoś ma doświadczenie w zakładaniu takich urządzeń, to proszę o pomoc.
  
 
gdzies robi ci sie zwarcie. poszukaj dobrze na forum przy okazji problemów ze swoim sterownikiem znalazłem problem podobny do twojego. Wydaje mi sie że to wina samego sterownika, jak patrze na ten twój schemat to masakra, sprawdż jaki impuls daje sterownik przy naciskaniu pilota oba wyjscia powinny dawać impuls +12V byc moze daja impuls razem ... nie mam pojęcia )