Nie mam Już sił na ESIKA :/ POMOCY!! Koledzy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wymienilem
-kable
-swiece
-przeplywomierz
-silnik krokowy

----------------------------
Moje pytanie brzmi czy przy niesprawnym zaworze odpowietrzenia skrzyni korbowej obroty moga spadac prawie do 0 przy hamowaniu i czasem skakac w gore?

Dmucham w 3 otwory po kolei i każdy przepuszcza powietrze we wszystkie strony, czy tak powinno byc

Co może byc jeszcze nie tak ? potencjometr przepustnicy mechanik wstawił nowy na próbę i to samo było

Mechanik stwierdził ze przepływomierz ale wyminiłem i to samo

PS:przemaglowałem forum i nie znalazłem odpowiedzi.

Z góry dziekuję za pomoc


  
 
czujnik predkosci. poszukaj w archiwum
  
 
vss watpie
ale sprawdz caly uklad dolotowy,
wywal zawor odpowietrzenia i zatkaj ta rurke, ktora nachodzi na niego w ksztalcie "L" czyms szczelnie (np. delikatnie wkrecic w nia srube) i zobacz co sie bedzie dzialo
  
 
zatkałem ja i tak na jalowym przestal szarpac lecz gdy jade i hamuje wrzucam na luz obroty spadaja czasem gasnie

wydaje sie ze łapie gdzieś lewe powietrze jutro postaram sie uszczelnic wszystko

ale czy takie sa objawy łapania lewego ?
  
 
miałem to samo. Identycznie sie zachowywał i czasem gasł przy hamowaniu raz obroty spadały raz wzrastały .
A teraz jak ja to zrobiłem
Poprostu dosłownie troszeczke minimalnie zwieksz mu obroty na ciepłym silniku tylko naprawde delikatnie u mnie to pomogło ustawiłem elegancko i teraz spadaja do 900 i ani deka mniej
  
 
a jak można zwiększyć obroty na ciepłym silniku??
  
 
Cytat:
2007-05-29 21:32:05, pawfordRS pisze:
miałem to samo. Identycznie sie zachowywał i czasem gasł przy hamowaniu raz obroty spadały raz wzrastały . A teraz jak ja to zrobiłem Poprostu dosłownie troszeczke minimalnie zwieksz mu obroty na ciepłym silniku tylko naprawde delikatnie u mnie to pomogło ustawiłem elegancko i teraz spadaja do 900 i ani deka mniej



hmmm to jest jak by ominiecie problemu a nie jego rozwiązanie

obstawiam na lewe powietrze ale dowiem sie tego jutro jak uszczelnie dokładnie każda rurkę tam
  
 
a LPG kolega ma?
  
 
Cytat:
2007-05-29 21:58:57, lukas_s pisze:
a LPG kolega ma?



tylko benzynka
  
 
Cytat:
2007-05-29 21:32:05, pawfordRS pisze:
miałem to samo. Identycznie sie zachowywał i czasem gasł przy hamowaniu raz obroty spadały raz wzrastały . A teraz jak ja to zrobiłem Poprostu dosłownie troszeczke minimalnie zwieksz mu obroty na ciepłym silniku tylko naprawde delikatnie u mnie to pomogło ustawiłem elegancko i teraz spadaja do 900 i ani deka mniej



no to cos wysokie masz te obroty powinno byc tak ok 750:]
  
 
Cytat:
2007-05-29 22:22:25, pytlar pisze:
no to cos wysokie masz te obroty powinno byc tak ok 750:]


jak mnie pamiec nie myli to powinny byc 850
  
 
875 dokladnie
  
 
no i wszystko jasne
  
 
899
  
 
ja mialem podobne objawy jak mi sie urwal jeden kabelek przy wtyczce tej co idzie od czujnika predkosci ... i przy hamowaniu spadaly obroty i potem wzrastaly albo silnik gasl zupelnie :]
  
 
Cytat:
2007-05-30 10:56:25, kris-kzn pisze:
ja mialem podobne objawy jak mi sie urwal jeden kabelek przy wtyczce tej co idzie od czujnika predkosci ... i przy hamowaniu spadaly obroty i potem wzrastaly albo silnik gasl zupelnie :]



w ktorym miejscu ci sie urwał bylo to widoczne gołym okiem ?
  
 
jesli to VSS jak pisal na poczatku maciek701 to odlacz go calkowicie...
  
 
Cytat:
2007-05-30 11:19:26, rainforest pisze:
w ktorym miejscu ci sie urwał bylo to widoczne gołym okiem ?



no u mnie od czujnika predkosci wychodza trzy kabelki i potem jest wtyka ktora wchodzi w druga i przy samej wtyczce sie urwal jeden i wisial sobie poprostu przylutowalem i jak reka odjal

ewentualnie jak bys chcial to moge zrobic fotke i wrzucic jak Ci to pomoze

[ wiadomość edytowana przez: kris-kzn dnia 2007-05-30 12:10:29 ]
  
 
Cytat:
2007-05-30 12:08:40, kris-kzn pisze:
no u mnie od czujnika predkosci wychodza trzy kabelki i potem jest wtyka ktora wchodzi w druga i przy samej wtyczce sie urwal jeden i wisial sobie poprostu przylutowalem i jak reka odjal ewentualnie jak bys chcial to moge zrobic fotke i wrzucic jak Ci to pomoze [ wiadomość edytowana przez: kris-kzn dnia 2007-05-30 12:10:29 ]



bylbym wdzieczny bardzo za fotke
  
 
Zrób sobie co chcesz ja zwiekszyłem obroty i wszystko jest ok a czy ma 900 czy 850 obr to dla mnie bez róznicy bo silnik pracuje spokojnie i równo i to mnie cieszy