Xenony do Cariny

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jesli ktos wie gdzie mozna kupic do cariny xenony i tylnie lampy a'la lexus bardzo bede wdzieczny za wiadomosc
  
 
w ASO
  
 
Witaj MAX22!! . Spróbuj wejśc na stronę www.tuninglights.net
to firma z Łodzi tel. 0-42/639-81-61 . powodzenia
  
 
Byłem na tej stronce i jedyne co do Toyek było to tylne Lexus-looki do Yarisa

jak chcesz Xenony w miejsce H-4 to prosze tutaj:Bi-Xenony w miejsce H4

nie moge znaleźć swego topic'u odnośnie tego tematu, to zamieszczę ich odpowiedzi na moje pytania:

Pierwsza odp.:
Cytat:
Witam,
xenony posiadaja atest E11, ale powinienes sobie jeszcze zamontowac spryskiwacze, lub imitacje spryskiwaczy. Wszystko zalezy od tego na jakiego trafisz policjanta. Ja jezdze juz od roku na bixenonach i nie mialem nigdy problemu.
80% sprzedajemy do aut terenowych, bo praktycznie wszystkie, lacznie z nowym pajero i rav4, maja H4 i nawet w opcji nie mozna zamowic xenonow.
Jesli policjant widzi auto za 100 cz 200 tysiecy to nie wnika, natomiast jesli zalozylbys do poloneza bixenony, to moglby drazyc temat.
Sprzedalismy juz kilkadziesiat takich zestawow, kupuja u nas serwisy samochodowe i wszystko jest ok.
Barwy swiatla mamy rozne: 4500K, 6000K, 8000K i 10000K. Im wyzsza temperatura, tym kolor jest bardziej intensywny, przy 10000K jest purpurowy.
Wersje mozna wybrac. 8000 drozszy komplet o 100 zl natomiast 10000 o 200 zl.
Zapraszam na moje strony www.tuning24.pl i www.toora24.pl
Pozdrawiam
Marcin Jach
HBM


Drążyłem temat dalej i dostałem drugiego maila:
Cytat:

Witam,
przede wszystkim, nie uwazam, ze jest Pan upierdliwy, jestem po to, aby odpowiedziec na kazde pytanie...
1. zarnik xenonowy zapala sie blyskawicznie, czas liczony w milisekundach, nieporownywalnie szybciej od zarowki halogenowej.


[to mnie zdziwiło - przecież ogólnie wiadomo że potrzebują one 2 sek. na rozgrzanie się, dlatego pomimo Bi-Xenonów montuje się
przecież haloegny do "mrugnięcia"
Cytat:
2. homologacja potwierdza, ze zestaw spelnia europejskie normy zwiazane z uzytkowaniem tego zestawu na drogach publicznych.
Rozmawialem z policjantem z kieleckiej drogowki i powiedzial, ze nie ma w kodeksie drogowym wskazania na obowiazkowe posiadanie spryskiwaczy i samoregulatorow, przy swiatlach xenonowych, a interesuje go tylko to, aby granica swiatla i cienia, jak on to okreslil, przebiegala w tym samym miejscu, co przy zarowkach halogenowych. W przypadku moich oryginalnych zestawow, zrodlo swiatel drogowych i mijania w zarowce H4, znajduje sie dokladnie w tym samym miejscu, w ktorym polozone jest zrodlo swiatla w zarniku xenonowym, w zaleznosci od uzycia w danej chwili swiatel dlugich lub krotkich. Jest to troche zawile, co mowie, ale wie Pan o co mi chodzi, prawda?
3. Zaleca sie uzywanie zestawow 4500K - 8000K - barwa swiatla white lub blue, powyzej 8000K spada jasnosc swiatla, a kolor zbliza sie do purple. Temperatura 4500- kolor white, 6000K - white/blue, 8000K blue, 10000K blue/purple, 13000K purple.
Najblizsza barwa swiatlu dziennemu to 6000K i takie polecam.
4. Uzycie koloru o wyzszej temperaturze nie ma juz wplywu dla "razenia" kierowcow jadacych w przeciwnym kierunku.
Xenon, ktory w tej chwili staje sie coraz bardziej popularny, jest osiagnieciem mocno zwiekszajacym bezpieczenstwo i przyjemnosc jazdy noca.
5. Calosc posiada roczna gwarancje, zarowki tez sa dostepne u nas od reki, ale zywotnosc zarnikow ponad 3000 godzin sprawia, ze kilka lat ma Pan z glowy ich wymiane. Zaawansowanie technologiczne, zarowno zarowek jak i przetwornic, pozwala spac, a raczej jezdzic spokojnie przez dlugie lata, i nie myslec o jakichkolwiek usterkach. Gwarancja na podstawie paragonu fiskalnego lub faktury VAT.

Pozostaje do Pana dyspozycji, prosze sie nie wahac i przesylac, rozwieje wszelkie watpliwosci.


Może to wszystko trochę Ci pomoże
  
 
dzisiaj widziałem Dodge'a Ram na xenonach (czyli na pewno na przeróbkach).
i przyznam że trochę raził...


[ wiadomość edytowana przez: MaciekB dnia 2004-01-28 20:54:41 ]
  
 
A To dziady!!! Tak się reklamowali i tylko do Yarka lampy
  
 
Zajzyj na Forti...
Napisz Maila do Fazzyego ..wiem ze mieli w swojej ofercie spoko Xenonki (kiedys) ....
  
 
..i wlasnie wszystko o to sie rozbiega. wazniejszy jest uklad samopoziomujacy niz jakies spryskiwacze

ciekawe czy ktos przy zalozeniu ksenonow (tych kitow) do auta mysli o swiom i nie tylko swoim bezpieczenstwie?

...akurat to ze granica swiatla i cienia jest w tym samym miejscu ...co ma piernik do wiatraka?????
mozna zamocowac rownie dobrze latarke zeby swiecila do pewnego miejsca



Cytat:
2004-01-28 20:16:40, MaciekB pisze:
dzisiaj widziałem Dodge'a Ram na xenonach (czyli na pewno na przeróbkach).
i przyznam że trochę raził...




[ wiadomość edytowana przez: CoOljaCk dnia 2004-01-29 09:59:13 ]
  
 
... a firmy zawsze beda mialy w ofercie rzeczy na ktore jest popyt.. i zawsze beda zamydlaly oczy swoich klientow ze wszystko jest ok i legall 100%

Cytat:
2004-01-29 08:49:23, Ambrozy pisze:
Zajzyj na Forti...
Napisz Maila do Fazzyego ..wiem ze mieli w swojej ofercie spoko Xenonki (kiedys) ....

  
 
Cytat:
2004-01-28 08:42:28, MaciekB pisze:
Witam,
xenony posiadaja atest E11, ale powinienes sobie jeszcze zamontowac spryskiwacze, lub imitacje spryskiwaczy. Wszystko zalezy od tego na jakiego trafisz policjanta. Ja jezdze juz od roku na bixenonach i nie mialem nigdy problemu.

...


2. homologacja potwierdza, ze zestaw spelnia europejskie normy zwiazane z uzytkowaniem tego zestawu na drogach publicznych.



Palniki homologacje maja, ok.
A co w przypadku lamp ? One chyba homologowane sa do pracy z zarowkami halogenowymi ? IMO mozna sie do tego przyczepic.
  
 
hehe, pewnie nie, jest to tak napisane by potencjalny klient zajarał się że ma homologację a czego i na co to już nieważne (ale spytam się ich o to) - obstawiam że jednak tylko na palnki (co samo w sobie jest oczywiste).

Cooljack - to nie chodzi o układ samopoziomujący, tylko własnie klosz, który jest zaprojektowany by jak najmocniej świecić z żarówką halogenową - po wsadzeniu palnika Xenonowego są różne dodatkowe rozbłyski - takie kłujące w oczy igiełki...
jeszcze w najnowszych samochodach, które idąc za modą robią gładkie klosze i dokładaja dużo chromu tylko dla wyglądu, to ludzie będą Cię wyklinać na ulicy...
już wspominałem dwa razy o najnowszym Jeepie Grand Cherookie - nie ma on Xenonów nawet w opcji, a jeżdżą już takie dwa no i jako że klosze mają tam bardzo dużo chromu (mówię o dekoracji, nie o odbłyśnikach) to rażą tak że nich ich diabli wezmą
  
 
wiem o co chodzi. ale urzadzenie samopoziomujace tez jest b. wazne...ile razy jadac po nierownej drodze widze lampy halogenowe samochodow z przeciwka ktore wygladaja tak jakby kierowca migal mi długimi (dlatego bo granica swiatla i cienia sie podnosi) i wyobraz sobie teraz samochod np poloneza ktory bedzie jechal na ksenonach z przeciwka po tzw "hopach" bedzie Cie zajebiscie razil (swiatlo halogenowe da sie jeszcze zniesc a jak ktos Ci mrognie ksenonem to sie cieplo za koszula robi)

  
 
wiem, bo średnio raz dziennie trafiam na gościa z rozregulowanymi xenonami (już na starcie ustawione za wysoko, przeważnie lewe), tudzież przerabianymi

nawet za kółkiem bawię się w zgadywanie czy ma oryginalne xenony czy przeróbki, czy wmontowane z mocniejszej/bogatszej wersji (np. nowe Passaty, Golfy, Audi i much more) poznaje sie te ostatnie po tym że nie mają spryskiwaczy (bo po co...) oraz właśnie że bardzo miło dają po gałkach ocznych
  
 
Witam

Właśnie rozważam zakup xenonów do camry. Oglądałem dzisiaj przeróbkę na ksenydwa auta. Rovera i Polo IV
Oczywiście jest różnica i temu zaprzeczyć się nie da widać lepiej napewno ale są jednak pewne ale
1. Kwestia ustawienia żarówek wcale nie jest taka prosta, żeby świeciły tak jak powinny,
2. Pomimo nawet zamalowania dolnej części żarówki (bańki świecącej) farbą żaroodporną występuje efekt oślepiania aut jadącycj z przeciwka i siebie podczas mgły
3. Powstaje problem z dokładnym umocowaniem żarówki z żarnikiem i zabezpieczenie przed wilgocią.
4. Jednak zwykłe szkła i odblaski zwykłego auta nie dają pełnej wartości świetlnej, myślę tu o tzw odcięciu chyba że przy soczewkach.
5. I tak naprawdę xenon wciśnięty reflektor przeznaczony do zwykłej żarówki H4 nie oświetla drogi w porządanym rozkładzie światła. Powstają miejsca oświetlone gorzej jak normalnążarówką albo nawet wogóle nieoświetlone.
6. Spryskiwacz w ostateczności ale za to samopoziom świateł to konieczność.

PS Po krótkim namyśle chyba jednak zostanę przy zwykłych może bardziel skutecznych żarówkach H4, które będą napewno bardziej bezawaryjne niż to domowej roboty xenony, a przecież za bezawaryjnaść cenimy toyoty.
  
 
właśnie z powobnych powodów ja sobie tez raczej odpuszczam ten montaż...
myślałem o tych Bi-Xenonach, ale:
- wykładać prawie 3.000 złotych,
- po wyłożeniu takiej kasy ryzykować utratę dowodu,
- oślepiać innych,
- wyłożyć jeszcze kasę na spryskiwacze i samopoziomowanie, którego nie wiadomo czy da się wogóle zrobić...
- mimo powyższego punktu nadal ryzykować utratę dowodu i nadal (chodź w mnniejszym stopni) oślepiać innych...

sami widzicie, wolę te same pieniądze wydać na kompletny homologowany wydech Borla, zyskam ładniejszy, bardziej stonowany dźwięk, oraz (pewnie po strojeniu) jakieś 15 koni...

Choć przyznam że co jakiś czas mnie kuszą te Bi-Xenonki
  
 
Cytat:
2004-02-04 12:57:21, MaciekB pisze:

Choć przyznam że co jakiś czas mnie kuszą te Bi-Xenonki




To moze jakis zestaw Hella ? Miejsca do montazu masz sporo a wysoko zamontowany zestaw bedzie mial niezly zasieg - cen nie znam wiec nie wiem czy to jest racjonalny zakup.
  
 
chodzi Ci o zestawy Hella z Allegro?
efekt taki sam, tylko że jeszcze na moich H4 nie będę miał długich...
  
 
Cytat:
2004-02-04 19:53:29, MaciekB pisze:
chodzi Ci o zestawy Hella z Allegro?
efekt taki sam, tylko że jeszcze na moich H4 nie będę miał długich...



Nie nie, np cos w stylu Rallye 1000 Xenon itp.
  
 
aaa, takie to są jako dalekosiężne - prawie nigdy bym ich nie wykorzystywal...
myślałem o tym, ale cena też podpada pod 2.400...
  
 
Xenony xenonami - są cacy, wszyscy wiedzą. Tylko nie zawsze jest sens montować. Myślałem o dołożeniu dodatkowych świateł do jazdy dziennej [jakoś tak to się nazywa - nie halogeny] tylko
a) nie wiem czy nie podpada to pod paragraf o używaniu halogenów w warunkach zmniejszonej widoczności i czy
b) przypadkiem nie trzeba wyłączać świateł mijania jak się używa tych.
Jeśli a) i b) = nie to można mieć lepsze świecenie znacznie taniej niż xenonki.
Czy zechciałby ktoś biegły przepisowo to zweryfikować?