Oponki - tył zjechane, przod nowki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko bo kupilem oponki Yokohama, bede je zakladal na przod, zeby ustawic w koncu zbieznosc porzadnie, po wymianie koncowek drazka i tulei wachacza. Z tym kupilem poki co dwie i moje pytanie jest takie.

Jaki wplyw beda mialy te opony z tylu na cale auto (bezpieczenstwo, mechanika, zbierznosc...) ?? Juz dosyc zurzyte, doslownie nie wiecej niz na jeden sezon. Od wewnatrz sa troche mocniej zjechane, stad chociazby wymiana przodu.

Jeszcze jedno pytanko o ustawienia zbieznosci bo dzwonilem do salonu Forda i mowili, ze maja stara maszyne i ustawia tylko przod i polecili inna forime gdzie ustawiaja za 70 zł.
70 zł to drogo ? ...a zbieznosc na bank mam walnieta bo po kraweznikach jezdze

Kiedys ustawialem w Seacie i nakladali takie urzadzonka na kazde kolo, to juz pewnie jest tez na tyl i przod ? Tylko ceny nie pamietam.

Tylko nie wiem co ma tyl do zbieznosci ? Oswiedzta mnie chopy
  
 
Zużyte opony z tyłu mogą powodować zarzucanie tyłu,szczególnie na mokrej nawierzchni.Poza tym "zjechane" brzegi mogą w krótkim czasie pokazać druty.Jeśli chodzi o zbieżność to w escorcie ustawia się tylko przód.U mnie jest to koszt ok 60 zł
  
 
w zielonej w salonie (como serwisie) SUZUKI - maja tam stacje diagnostyczna,,,koszt ustawiania rowniez 60 zl niee zalowac - wyregulowac,,,szkoda opon (skosnych)
  
 
no to chyba przejade sie jutro na ta super maszyne, ktora tak poleca salon Forda, bo rzeczywiscie serwis prezentuje sie elegancko i profesjonalnie ... Moze na tyl jakies uzywki w dobrym stanie ??..a tam gdzie zmienialem maja takie 5-6 mm, calkiem zdrowe 130 zł za dwie sztuki ...


[ wiadomość edytowana przez: penny_pl dnia 2007-05-07 20:06:15 ]
  
 
....jesli sa rowne,,,niee skosne to mozesz brac p.s. zeby tylko bieznik byl ten sam na 1 os
  
 
no wlasnie takie rowniotkie sa w przeciwienstwie do moich obecnych w tyle. Tez mam zjechany od wewnatrz ...
  
 
cena 130 zetow za 2 oponki to niee tak duzo...ja za micheliny mxt 175/70/13 uzywki ale wygladaja jak nowki malo przejechaly km...bo jeszcze paski fabryczne mialy ... bieznik 8 mm i dalem z wysylka 210 zl
  
 
Jeszcze pytanko, czy po ustawieniu zbieznosci i dopiero pozniej po zmianie tych mocno zurzytych opon w tyle na jakies lepsze, zbierznosc auta bedzie ok czy moga miec wplyw na jej ustawienie ??
  
 
po pierwsze zbieznosc ustawia sie z przodu wiec co ma do tego co zalozysz pozniej z tylu????
po drugie urzadzenie do ust zbieznosci zaklada sie na felge a nie na opone wiec z przodu tez sobie mozesz zmieniac spokojnie opony.