Brak Check Engine!! Toyota Camry 3,0 1994r

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, jako nowy forumowicz głupio mi pisac o moich problemach Zapytam bo może ktoś miał podobne problemy.

Autko ma dziwny objaw - nie zapala się konrolka Check Engine. Auta nie mogę odpalic (Rozrusznik dziala)... Zabawa z autkiem trwa juz od poltora tygodnia. Najgorsze ze trafilem na okres urlopowy i musialem zaryzykowac oddajac go w obce raczki Tak wiec:

Wywalono mi wszystkie blokady alarmu zaplonu i odciecia masy na stacyjke. Zlokalizowano ze padl komputer ( nie wychodzi plus na zaplon) a w pozniejszym czasie ze to jednak padl sterownik ECU ( ktorego nie chcial mi dac do raczek wlasnych bym mogl poszukac innego , twierdzac ze tego sie nie naprawia )lecz ja musialem odebrac to auto bo czulem ze ten czlowiek mnie naciaga a napiecie na cewkach sprawdzal nie na kostkach tylko zdzierajc nozykiem izolacje na przewodach lol lol lol.

Rowno rok temu mialem ten sam problem lecz po 10 min kontrolka pojawila sie i caly rok bylo bez problemu.

Prosze o jaks pomoc Co to moglo sie stac (pominalem ze auto bylo dwa dni w serwisie Toyoty ale oni tylko stosowali spychoterapie i nie dotkneli sie nawet do tego auta a wymienili ramke na tablicy rejestracyjnej hehe poczym stwierdzili ze bez check engine nic nie zlokalizuja Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: blad_odczytu dnia 2008-07-20 23:36:29 ]

[ wiadomość edytowana przez: blad_odczytu dnia 2008-07-20 23:55:38 ]
  
 
Może podałbyś jaka to Camry ?

1994 był w US rocznikiem przejściowym, więc nie wiem, czy masz 3VZ czy 1MZ pod machą.

Dobrze byłoby wiedzieć, czy manual, czy automat, itp.

Jakby co - atakuj na maila, bo ostatnio rzadko tu zaglądam.

pzdr
  
 
Cytat:
2008-07-21 10:41:29, marcinm pisze:
Może podałbyś jaka to Camry ? 1994 był w US rocznikiem przejściowym, więc nie wiem, czy masz 3VZ czy 1MZ pod machą. Dobrze byłoby wiedzieć, czy manual, czy automat, itp. Jakby co - atakuj na maila, bo ostatnio rzadko tu zaglądam. pzdr



Witaj Marcinie dzieki za zainteresowanie
Toyota Camry 3,0 1994r US automat ,a czy 3vz czy 1mz to nie wiem jak to sprawdzic
  
 
Komputer rozebrany , już wiem jaki to model co najsmieszniejsze to autko jest z roku 94 a w katalogu taki kompik byl montowany od 96 ja juz sam nie wiem co o tym myslec:

1MzFe
kompik model- 8960133340

Ze schematu wyglada ze nie ma wyjscia na cewki z komputera tylko bezposrednio ze stacyjki . Wiec mechanik nie potrzebnie chcial wymieniac ECU. Kompik oddany do sprawdzenia teraz czekam na informacje.
yhh czarna magia

[ wiadomość edytowana przez: blad_odczytu dnia 2008-07-21 17:06:04 ]
  
 
Cytat:
2008-07-21 17:04:35, blad_odczytu pisze:
Komputer rozebrany , już wiem jaki to model co najsmieszniejsze to autko jest z roku 94 a w katalogu taki kompik byl montowany od 96 ja juz sam nie wiem co o tym myslec: 1MzFe kompik model- 8960133340 Ze schematu wyglada ze nie ma wyjscia na cewki z komputera tylko bezposrednio ze stacyjki . Wiec mechanik nie potrzebnie chcial wymieniac ECU. Kompik oddany do sprawdzenia teraz czekam na informacje. yhh czarna magia [ wiadomość edytowana przez: blad_odczytu dnia 2008-07-21 17:06:04 ]


Jeszcze sie w historii Toyoty taki komp nie zepsul....
Jezeli nie wyswietla kontrolki to obwod AM2 lub inaczej IG2.
To straszne co opisujesz ,zabieraj czympredzej samochod od tych dyletantow zanim faktycznie cos zepsuja.
Poszukaj kogos kto naprawia Toyoty i jest elektrykiem nie koniecznie elektronikiem.Problem wyglada na skorodowana wiazke ,kostke polaczeniowa lub przekaznik.
Trzeba sprawdzic dlaczego komp nie dostaje pradu po zaplonie.
Na plycie glownej komputera jest opis wiec nie trzeba schematu.
A jezeli zapali to trzeba tak dlugo wywijac wiazkami az bedzie pewnosc ze nigdzie niema przerwy.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2008-07-21 22:49:12, Bigelektron pisze:
Jeszcze sie w historii Toyoty taki komp nie zepsul.... Jezeli nie wyswietla kontrolki to obwod AM2 lub inaczej IG2. To straszne co opisujesz ,zabieraj czympredzej samochod od tych dyletantow zanim faktycznie cos zepsuja. Poszukaj kogos kto naprawia Toyoty i jest elektrykiem nie koniecznie elektronikiem.Problem wyglada na skorodowana wiazke ,kostke polaczeniowa lub przekaznik. Trzeba sprawdzic dlaczego komp nie dostaje pradu po zaplonie. Na plycie glownej komputera jest opis wiec nie trzeba schematu. A jezeli zapali to trzeba tak dlugo wywijac wiazkami az bedzie pewnosc ze nigdzie niema przerwy.



Masz racje o kompiku do camry nigdzie nie moglem znalezc informacji ze komus cos padlo. Duzo jest napraw w VW zimne luty itp. Dziekuje za wieeeelka podpowiedz Problemem bedzie znalezienie takiej osoby jest okres urlopowy ale bede sie staral. Poszukam tez zaraz na forum , mozliwe ze ktos polecal kogos

Spodobalo mi sie u was bede czestym gosciem Dziekuje za poswiecony czas i bede mowil o swoich postepach

Narazie w planach mam : odebranie jutro od elektronika samego kompa z informacja pewnie ze wszystko jest ok , podlaczenie do autka i zaholowanie w odpowiednie miejsce.

Zapisze sobie swoje uwagi poznane przez caly okres odczarowywania auta i podpowiem elektrykowi na co ma zwrocic uwage. Wiem ze nie kazdy tak lubi , woli samemu poszukac , ale teraz bede sie bal ze znowu zacznie nie to co trzeba

POZDRAWIAM !! Obiecuje ze jak auto bedzie zrobione stawiam dobre piffko
  
 
Jeszcze taki drobiazg - z doświadczenia wiem, że warto jechać/zaholować nawet kilkaset km, ale do fachowca, niż robić "na miejscu", i bez końca...

pzdr
  
 
Cytat:
2008-07-22 01:07:37, marcinm pisze:
Jeszcze taki drobiazg - z doświadczenia wiem, że warto jechać/zaholować nawet kilkaset km, ale do fachowca, niż robić "na miejscu", i bez końca... pzdr



Zgadza sie !! kazda naprawa uczy mnie nowych rzeczy nie tylko mechanicznych ale takze zycia P
Z holowankiem jest problem bo musialbym na lawete a wiadomo jakie to sa juz koszta , to jest automat wiec holowanie do 40km przy 40km/h podobno taka zasada..

Milej Nocki
Ps. moze mi sie przysni ze moje autko odpala P

  
 
Cytat:
2008-07-22 01:41:33, blad_odczytu pisze:
Zgadza sie !! kazda naprawa uczy mnie nowych rzeczy nie tylko mechanicznych ale takze zycia P Z holowankiem jest problem bo musialbym na lawete a wiadomo jakie to sa juz koszta , to jest automat wiec holowanie do 40km przy 40km/h podobno taka zasada.. Milej Nocki Ps. moze mi sie przysni ze moje autko odpala P


Tak to niestety bywa...juz mi pare aut przywozono na lawetach z Rzeszowa i Wroclawia co gorsza usterki byly banalne lecz specyficzne tylko dla Toyoty i dlatego ktos kto ma z nimi rzadki kontakt sie wyklada.
A co do serwisow to nie kazdy kocha to co robi ,niektorzy siedza tam chyba za kare

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Wiec

Odebralem komputer ...Jak wspomnial Bigeelektron te komputery nie psują się, potwierdził też elektronik który sprawdzał samego kompka.Mówił że raz miał tylko usterkę ,ale była spowodowana złą instalacją gazową. Zaplacilem 60 zl za diagnozę i otrzymalem schemat mojego kompa i opis na kartce ktore przewody odpowiedzialne sa za usterkę. Jutro jadę ,a bardzie holuję się na naprawę auta. ( Wyszukałem mechanika na forum w polecanych firmach z 2004 roku post i okazało się że nie ma problemu mogę podjechac)
Tak więc trzymajcie za mnie kciuki ehh może moje fatum nareszcie się skończy.
Pozdrawiam !!!

Ps. dwa tygodnie bez auta to jak dwa tygodnie bez seksu

Zobaczcie sobie prawdziwego mechanika


[ wiadomość edytowana przez: blad_odczytu dnia 2008-07-23 22:36:58 ]
  
 
Autko już zrobione , pod puszka bezpiecznikowa bylo zwarcie na przewodach (wypalony przewod) yhhhh Wreszcie trafilem na normalnego czlowieka ktory zlokalizowal usterke i oprocz zrobienia jej poprawil wszystko po innych mechanikach. Gdyby nie to forum nie trafilbym tam nigdy

Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz, czemu przy ruszaniu na maksa oponki nie chca zapiszczec , wydaje mi sie ze autko teraz sie ciezej zbiera , nie wiem czy wplyw na to mial wypiety komputer.

Pozdrawiam goraco i dziekuje jeszcze raz za zainteresowanie moim problemem.