Kontrolka silnika klopoty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie jestem nowy na tym forum,moze ktos jest w stanie mi pomoc. Sledzilem wiekszosc watkow niestety moj problem jest nieco inny mianowicie: moja Carina 1.6 chyba lean burn bez gazu odpala zawsze bez problemu, kiedy silnik jest zimny przewaznie jest ok ale gdy pojezdze 15 20 min zaczyna sie szarpie , spada moc az wreszcie zaczyna jakby chodzic nie na wszystkie gary od jakiegos czasu zapala sie wtedy kontrolka silnika, sprawdzalem bledy i nie wiem co to znaczy kontrolka mi miga ciagle w tym samym odstepie czasowym i nie przestaje?Czy to oznacza brak wykrytych bledow.Musze dodac ze gdy silnik ostygnie calkowicie to odpala sie bez tej kontrolki. I zawsze podczas dignostyki pokazuje to samo miganie w tym samym jednostajnym tempie.Wymienilem swiece, kable, oczyscilem kopulke byla poprawa na jeden dzien i znowu to samo.Dodam ze sporo tez pali 10l w trybie mieszanym.Czy ktos wie co to moze byc?marcindomurat1@wp.pl
  
 
Sprawdz jeszcze czujnik temperatury silnika dla ECU.
  
 
Jak jest zimny to ok , jak się nagrzeje to słabnie i gaśnie .
Czy to niemogą byc zawory , np. zbyt ciasne ... ?To taka rada ,zeby to sprawdzic u mechanika , czy jest luz zaworowy
  
 
A wiec znalazlem ten czujnikbyl caly w kamieniu, wymienilem na uzywke . Bylo dobrze przez 2 dni, dzisiaj przejechalem sie troche dalej i znowu nastapily podobne objawy spadek mocy, drzenie silnika z tym ze nie pojawila sie kontrolka.Odpialem przewod od 4 cylindra w trakcie pracy silnika i nie zauwazylem roznicy tak jakby nie chodzil wcale na ten cylinder. Nie wiem moze to faktycznnie zbyt ciasne zawory?Co sadzicie?
  
 
Może juz czas na wymiane rozdzielacza zapłonu? Świece,kable wymienione a nadal szwankuje.Luzów zaworowych też nie można wykluczyć-trzeba sprawdzić.
  
 
Witam czy może mi ktoś coś poradzić.Posiadam toyotę avensis 1.8 16V z 2000 roku i pali się cały czas kontrolka silnika byłem kilka razy w serwisie gdzie był podłączony komputer ale nic nie wykryto gość resetuje komputer a po kilku godzinach lub dniach (nie dłużej jak 3)znowu to samo się dzieje proszę pomóżcie jeśli wie ktoś coś na ten temat będę bardzo wdzięczny mój adres email to darek79@onet.eu
  
 
Cytat:
2007-05-13 21:15:43, komandos pisze:
Witam czy może mi ktoś coś poradzić.Posiadam toyotę avensis 1.8 16V z 2000 roku i pali się cały czas kontrolka silnika byłem kilka razy w serwisie gdzie był podłączony komputer ale nic nie wykryto gość resetuje komputer a po kilku godzinach lub dniach (nie dłużej jak 3)znowu to samo się dzieje proszę pomóżcie jeśli wie ktoś coś na ten temat będę bardzo wdzięczny mój adres email to darek79@onet.eu


Jak niema kodu jak kontrolka swieci?///w ktorym serwisie byles?
  
 
ja pracuję w Szkocji i tutaj byłem w serwisie toyoty i nic nie wykryli żadnego kodu nie wiem dlaczego
  
 
Cytat:
2007-05-14 19:05:08, komandos pisze:
ja pracuję w Szkocji i tutaj byłem w serwisie toyoty i nic nie wykryli żadnego kodu nie wiem dlaczego


Ile kosztuje w szkocji diagnostyka testerem?
  
 
mnie co sprawdzali wszystko cały system jak to się mówi kosztowało 40 funtów
  
 
U mnie tez zapalala sie kontrolka w Carinie E jak zaczynal chodzic na trzy gary,a komputer nie wykazywal bledu przy diagnostyce, teraz kontrolka nie zapala sie ale problem nie palenia na czwarty cylinder mam dalej nierozwiazany. Podobnie jak kolega komandos pracuje w Angli, ciagle czekam na polskich mechanikow,ktorzy maja zamkniete nie wiem czemu.Chce zeby zajrzeli do silnika sprawdzili luzy zaworowe.Swoja droga nie wykluczyłem jeszcze kwestii kopulki:
pytanie do Bigelektrona:
- czy to mozliwe, ze te styki w kopulce sa tak zuzyte, a konkretnie jeden odpowiadajacy za zaplon czwartej swiecy,ze na poczatku pali dobrze a potem pod wplywem tarcia, ciepla metal wydluza sie i przestaje stykac? Moje ogledziny wykazaly ze te bolce sa wytarte nie maja ksztaltu walca i wdotyku maja jeszcze dodoatkowe mikronierownosci. Kopułka jest firmy Denso tak samo jak ta część w ktorej jest palec rozdzielacza mysle, ze nigdy nie byla wymieniana Carina jest z 96 roku.
Podsumowujac na razie wymienilem swiece, kable, olej, filtr oleju, czujnik temp cieczy, oczyscilem zawor ISC (TAK TO SIE NAZYWA?) BEZ REZULTATU po nagrzaniu silnika i jezdzie ok 10min czwarty gar pada! Probowac z ta kopułką czy nie?

Aha kontrolka silnika przestala sie zapalac u mnie po wymianie czujnika temperatury cieczy, nie wiem czy to zbieg okolicznosci ?
Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za pomoc
  
 
nie wiem dlaczego komputer nie wykrył żadnego błędu nie pokazał się ani razu żaden kod błędu jak zrestartowali komputer to miałem kilka godzin czasem kilka dni spokój i znowu to samo
  
 
Cytat:
2007-05-15 20:42:42, markyd pisze:
U mnie tez zapalala sie kontrolka w Carinie E jak zaczynal chodzic na trzy gary,a komputer nie wykazywal bledu przy diagnostyce, teraz kontrolka nie zapala sie ale problem nie palenia na czwarty cylinder mam dalej nierozwiazany. Podobnie jak kolega komandos pracuje w Angli, ciagle czekam na polskich mechanikow,ktorzy maja zamkniete nie wiem czemu.Chce zeby zajrzeli do silnika sprawdzili luzy zaworowe.Swoja droga nie wykluczyłem jeszcze kwestii kopulki: pytanie do Bigelektrona: - czy to mozliwe, ze te styki w kopulce sa tak zuzyte, a konkretnie jeden odpowiadajacy za zaplon czwartej swiecy,ze na poczatku pali dobrze a potem pod wplywem tarcia, ciepla metal wydluza sie i przestaje stykac? Moje ogledziny wykazaly ze te bolce sa wytarte nie maja ksztaltu walca i wdotyku maja jeszcze dodoatkowe mikronierownosci. Kopułka jest firmy Denso tak samo jak ta część w ktorej jest palec rozdzielacza mysle, ze nigdy nie byla wymieniana Carina jest z 96 roku. Podsumowujac na razie wymienilem swiece, kable, olej, filtr oleju, czujnik temp cieczy, oczyscilem zawor ISC (TAK TO SIE NAZYWA?) BEZ REZULTATU po nagrzaniu silnika i jezdzie ok 10min czwarty gar pada! Probowac z ta kopułką czy nie? Aha kontrolka silnika przestala sie zapalac u mnie po wymianie czujnika temperatury cieczy, nie wiem czy to zbieg okolicznosci ? Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za pomoc


Przede wszystkim trzeba zmierzyc cis sprezania na nagrzanym silniku wtedy gdy zjawisko wystepuje lub sprawdzic czy nie skasowal sie luz zaworowy do zera zawor moze sie niedomykac i jezdzac tak dalej wypalisz gniazdo i zawor.Palec i kopolka tez moga to powodowac ale zawsze trzeba zaczac od tego co mozna spr.bez niepotrzebnej wymiany.
Jak wygladala swieca na 4 garze?
  
 
Cytat:
2007-05-15 21:28:51, komandos pisze:
nie wiem dlaczego komputer nie wykrył żadnego błędu nie pokazał się ani razu żaden kod błędu jak zrestartowali komputer to miałem kilka godzin czasem kilka dni spokój i znowu to samo


Nie spotkalem w Ave zeby nie bylo kodu jak kontrlka swieci na stale.Chyba ze masz gaz w aucie?
  
 
gdybym miał gaz to bym napisał ale nie mam zamierzam jechać do polski tym autem i mam nadzieję że tam są lepsi fachowcy jak tutaj
  
 
Cytat:
2007-05-16 19:16:36, komandos pisze:
gdybym miał gaz to bym napisał ale nie mam zamierzam jechać do polski tym autem i mam nadzieję że tam są lepsi fachowcy jak tutaj


No z Knurowa do Katowic masz blisko
  
 
ja jestem z Knurowa ale z podhala blisko Nowego Targu
  
 
Cytat:
2007-05-17 00:07:45, komandos pisze:
ja jestem z Knurowa ale z podhala blisko Nowego Targu


A ja z Knurowa pod Gliwicami...to kto jest wiekszym knurem?
  
 
no chyba ty