MotoNews.pl

Czyszczenie przepustnicy - Carina E 3s-fe

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, w mojej carince pływaja wolne obroty, czasem dławi sie przy wchodzeniu na obroty podczas jazdy na niskich biegach(LPG). z tego co wyczytałem na forum może być przyczyną brudna przpustnica. Czy ktoś mógłby udzielić mi krótkiego instruktażu demontażu i czyszczenia??Mam ksiażke ale dla 1.6 a nie chce nic zepsuć. Dodam że jestem raczej laikiem chociaż nie takim z 2 lewymi rękami
Dziekuje i pozdrawiam!

Ja nakladam szmate na najdluzszy albo najzwniniejszy palec, najczesciej wskazujacy szmate nasaczam ja rozpuszczalnikiem , odginam ciegielko gazu na max-a wsadzam w gardziel moj palec ze szmata i pucuje.
Nie wiem czy dobrze to robie

Wiem ze sa jeszcze jaies psikadła w sprayu ale ja wiem ....

Wez jeszcze wykrec kopulke rozdzielacza i wyszysc styki z wegla srobokretem, zabieg ten czyni cuda w matizie siory i w ten sposob pozbylem sie plywajacych obrotow w w/w aucie

Cytat:
2007-05-19 17:48:32, Cromm pisze:
Ja nakladam szmate na najdluzszy albo najzwniniejszy palec, najczesciej wskazujacy szmate nasaczam ja rozpuszczalnikiem , odginam ciegielko gazu na max-a wsadzam w gardziel moj palec ze szmata i pucuje. Nie wiem czy dobrze to robie Wiem ze sa jeszcze jaies psikadła w sprayu ale ja wiem .... Wez jeszcze wykrec kopulke rozdzielacza i wyszysc styki z wegla srobokretem, zabieg ten czyni cuda w matizie siory i w ten sposob pozbylem sie plywajacych obrotow w w/w aucie

Musze cie zmartwic Cromie ale ten zabieg poza niemilosiernym ubrudzeniem najdluzszego palca [bardzo mi przykro a kobietom wspolczuje ]nie przynosi wymiernych korzysci bo bieg jalowy stabilizuje zawor ISC,wiec ta smola na przepustnicy w niczym nie przeszkadza,no chyba ze razi twoje poczucie estetyki.
Jezeli jednak silnik ma klopoty z wkrecaniem sie na obroty to nie jest to wina ISC.
Jak go czyscic opisywalem wielokrotnie trzeba poszperac w watkach

Cytat:
2007-05-19 21:43:59, Bigelektron pisze: