MotoNews.pl
  

Tuning mk IV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mógłby ktoś pomóc w tuningowaniu mojego essiego? Nie znam się na motoryzacji a samochod jest z '90 i jak proszę kogoś tu na miejscu to mowią mi zebym kupił sobie so duzo nowszego! ale to mój pierwszy samochód i szkoda mi sie z nim rozstawac! Wiec potrzebuje kogos kto mi doradzi jakie zeczy i gdzie kupic!
  
 
Najpierw doprowadź go do stanu idealnego a potem usiadź i pomyśl co chciałbyś z autkiem zrobić. Weź karteczkę i policz na co możesz sobie pozwolić.
Przede wszystkim poczytaj archiwum forum bo znajdziesz tam na 100% wiele cennych informacji.

Pozdr. i powodzenia.
  
 
gleba maksynalna do tego felunek 13x9 albo 14x9 ładna guma i bedzie miodzio
  
 
Tak jak pisze Frysio i Ari10: doprowadzic samochód do technicznego ideału, a później dobra gleba i małe 13-14" koła. To absolutnie powinno wystarczyc. Broń Boże przed zakładaniem spojlerów, siatexów, neonów itp. Lexy czy ringi też się tutaj nie nadają.
  
 
a mozna jakoś zreperowac jeden bok?? odnowic?? bo akumulator poprzedniemu włascicielowi wyciekł i mam zniszczone bok! musiał bym go w jakis sposób wyciąc i walnąc nowy!
czy jest coś takiego wogóle mozliwe?
  
 
Cytat:
2007-06-14 15:01:35, panlukasz pisze:
a mozna jakoś zreperowac jeden bok?? odnowic?? bo akumulator poprzedniemu włascicielowi wyciekł i mam zniszczone bok! musiał bym go w jakis sposób wyciąc i walnąc nowy! czy jest coś takiego wogóle mozliwe?

  
 
Cytat:
2007-06-14 14:58:05, Pawel_AMG pisze:
Tak jak pisze Frysio i Ari10: doprowadzic samochód do technicznego ideału, a później dobra gleba i małe 13-14" koła. To absolutnie powinno wystarczyc. Broń Boże przed zakładaniem spojlerów, siatexów, neonów itp. Lexy czy ringi też się tutaj nie nadają.



techniczny ideał?? jak?? co to znaczy??

[ wiadomość edytowana przez: panlukasz dnia 2007-06-14 15:15:07 ]
  
 
Cytat:
2007-06-14 15:04:01, panlukasz pisze:
techniczny ideał?? jak?? co to znaczy?? [ wiadomość edytowana przez: panlukasz dnia 2007-06-14 15:15:07 ]



napisz jaki masz silnik, i czego oczekujesz......tz tuning wizualny czy typowo mechaniczny.


a co do tego technicznego idealu to jest tak: na swoim przykaldzie - moglbym juz dawno miec glebe, brogi i inne zderzaki, ale zamiast tego wole miec nowe amorki, konkretnie zrobione zawieszenie, i blacharke w eleganckim stanie itd


i jeszcze jedno, zarzuc jakimis fotkami to sie pomysli


a jezeli to coś pomoże to masz linka do mojego wątku gdzie opisuje kilka zrobionych modów KLIK

[ wiadomość edytowana przez: Asior dnia 2007-06-14 15:24:40 ]
  
 
Cytat:
2007-06-14 15:18:35, Asior pisze:
napisz jaki masz silnik, i czego oczekujesz......tz tuning wizualny czy typowo mechaniczny. a co do tego technicznego idealu to jest tak: na swoim przykaldzie - moglbym juz dawno miec glebe, brogi i inne zderzaki, ale zamiast tego wole miec nowe amorki, konkretnie zrobione zawieszenie, i blacharke w eleganckim stanie itd i jeszcze jedno, zarzuc jakimis fotkami to sie pomysli a jezeli to coś pomoże to masz linka do mojego wątku gdzie opisuje kilka zrobionych modów KLIK [ wiadomość edytowana przez: Asior dnia 2007-06-14 15:24:40 ]


tylko to jest robota bez sensu... bo jak robic to robic raz a dobrze... a nie teraz wymienic amory (seria) a potem znów na sportowe, wiec jak sie robi jedno to moim zdaniem warto pomyslec na przód, i na przykład jak sie koncza tarcze i klocki to wiadomo ze trzeba kupic nowe ale moze warto troszke dopłacic i kupic np wieksze.. itd.
  
 
według mnie trzymanie takich aut w idealnym stanie mija sie z celem i jest to studnia bez dna (zwłaszcza blacha) no chyba że jesteś pasjonatem albo jakoś szczególnie związany
co do optyki to mk4 jest na tyle klasyczne że fikuśne laminaty i takie tam odpadają - kup dokladki na progi i nadkola rst, dokłądke tylniego zderzaka rst, i przedni zderzak z xr3 (ten od rst mi sie nie podoba ) i to powinno wynieść maks 400-500zł plus lakierowanie w kolor, do tego gleba (same springi kupisz już za 200zł) no i alu minimum 15 bo do mk4 nie pasuje jakiś german na szerokich 14 sciemnione szybki jeszcze i auto od razu lepiej sie prezentuje
  
 
Cytat:
2007-06-14 15:37:53, fryszard pisze:
tylko to jest robota bez sensu... bo jak robic to robic raz a dobrze... a nie teraz wymienic amory (seria) a potem znów na sportowe, wiec jak sie robi jedno to moim zdaniem warto pomyslec na przód, i na przykład jak sie koncza tarcze i klocki to wiadomo ze trzeba kupic nowe ale moze warto troszke dopłacic i kupic np wieksze.. itd.



a czy ja chce pakowac do siebie jakis gwint ?? albo zawias -80 ?? jak pojade na -40 to i tak amory seria moga zostac


pozatym ciezko dostac uzywane springi do mk4


i inna sprawa jak mam czekac pol roku az gdzies zlapie okazje na sportowe amorki (na ktore pozniej zaloze zawias -40) to wole kupic seryjne amorki........... chociazby ze wzgledu na bezpieczenstwo
  
 
Cytat:
2007-06-14 15:42:18, Asior pisze:
a czy ja chce pakowac do siebie jakis gwint ?? albo zawias -80 ?? jak pojade na -40 to i tak amory seria moga zostac pozatym ciezko dostac uzywane springi do mk4 i inna sprawa jak mam czekac pol roku az gdzies zlapie okazje na sportowe amorki (na ktore pozniej zaloze zawias -40) to wole kupic seryjne amorki........... chociazby ze wzgledu na bezpieczenstwo


ale czego sie tak rzucasz? czy ja mówie ze zle robisz? ja mówie jakie jest moje zdanie i wyrazajac je nie miałem ciebie na mysli.. tylko ogólnie jak według mnie powinno sie postepowac, a co do dostepnosci czesci trzeba szukac, i moge sie załozyc ze łatwiej dostac jak do mk7
  
 
Cytat:
2007-06-14 15:47:16, fryszard pisze:
ale czego sie tak rzucasz? czy ja mówie ze zle robisz? ja mówie jakie jest moje zdanie i wyrazajac je nie miałem ciebie na mysli.. tylko ogólnie jak według mnie powinno sie postepowac, a co do dostepnosci czesci trzeba szukac, i moge sie załozyc ze łatwiej dostac jak do mk7



ejjjjjj ja sie nie rzucam, zacytowałes mojego posta wiec myslalem ze do mnie cos gadasz

heh no kto szuka ten znajdzie.......... problem ze ja szukam i lipa