MotoNews.pl

Tuning mk IV

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mógłby ktoś pomóc w tuningowaniu mojego essiego? Nie znam się na motoryzacji a samochod jest z '90 i jak proszę kogoś tu na miejscu to mowią mi zebym kupił sobie so duzo nowszego! ale to mój pierwszy samochód i szkoda mi sie z nim rozstawac! Wiec potrzebuje kogos kto mi doradzi jakie zeczy i gdzie kupic!

Najpierw doprowadź go do stanu idealnego a potem usiadź i pomyśl co chciałbyś z autkiem zrobić. Weź karteczkę i policz na co możesz sobie pozwolić.
Przede wszystkim poczytaj archiwum forum bo znajdziesz tam na 100% wiele cennych informacji.

Pozdr. i powodzenia.

gleba maksynalna do tego felunek 13x9 albo 14x9 ładna guma i bedzie miodzio

Tak jak pisze Frysio i Ari10: doprowadzic samochód do technicznego ideału, a później dobra gleba i małe 13-14" koła. To absolutnie powinno wystarczyc. Broń Boże przed zakładaniem spojlerów, siatexów, neonów itp. Lexy czy ringi też się tutaj nie nadają.

a mozna jakoś zreperowac jeden bok?? odnowic?? bo akumulator poprzedniemu włascicielowi wyciekł i mam zniszczone bok! musiał bym go w jakis sposób wyciąc i walnąc nowy!
czy jest coś takiego wogóle mozliwe?

Cytat:
2007-06-14 15:01:35, panlukasz pisze:
a mozna jakoś zreperowac jeden bok?? odnowic?? bo akumulator poprzedniemu włascicielowi wyciekł i mam zniszczone bok! musiał bym go w jakis sposób wyciąc i walnąc nowy! czy jest coś takiego wogóle mozliwe?

Cytat:
2007-06-14 14:58:05, Pawel_AMG pisze:
Tak jak pisze Frysio i Ari10: doprowadzic samochód do technicznego ideału, a później dobra gleba i małe 13-14" koła. To absolutnie powinno wystarczyc. Broń Boże przed zakładaniem spojlerów, siatexów, neonów itp. Lexy czy ringi też się tutaj nie nadają.

techniczny ideał?? jak?? co to znaczy??

[ wiadomość edytowana przez: panlukasz dnia 2007-06-14 15:15:07 ]

Cytat:
2007-06-14 15:04:01, panlukasz pisze:
techniczny ideał?? jak?? co to znaczy?? [ wiadomość edytowana przez: panlukasz dnia 2007-06-14 15:15:07 ]