MotoNews.pl
  

Miałem problem z Excelem ale już rozwiązany.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Może się przydać więc opiszę.
Przepływomierz w czasie czyszczenia filtra spadł na akumulator
dotykając drutami od czujnika temperatury. Poszły iskry z kabli do podłączenia diagnostyki. Od tej pory nie chciał zapalić. Były iskry na świecach ale nie palił. Jak odłączyłem przepływomierz fizycznie i elektrycznie to zapalił ale chodził jak traktor i strasznie czadził.
Okazało się że zwarcie uszkodziło komputerek pokładowy. Wypalona została ścieżka między wyściem (na port) a pierwszym elementem elektronicznym. Zmostkowanie kabelkiem pomogło.
Ciekawe że nie wypaliło ścieżki od czujnika temperatury na przepływomierzu tylko od silniczka??? (Motor Position Sensor).
Teraz ładnie chodzi tylko mam jeszcze problem co podmienić za ten czujnik temperatury. Wygląda jak dioda (małe jak opornik tylko przezroczyste). Uszkodził się fizycznie w czasie upadku na akumulator.
Przydało mi się z tego forum trochę informacji na temat demontażu komputerka i Service Manual więc wielkie dzięki.

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-06-08 16:16:24, puchan pisze:
....mam jeszcze problem co podmienić za ten czujnik temperatury. Wygląda jak dioda (małe jak opornik tylko przezroczyste). Uszkodził się fizycznie w czasie upadku na akumulator.


to termistor zdaje się