Modyfikacje rs 2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukałem na forum ale nic nie znalazłem. A wiec czy ktoś z klubowiczów posiadający rs-a dokonywał jakichś modyfikacji silnika w celu zwiększenia mocy ? Mam plan coś podziałaś i szukam jakichś podstaw. z góry dzięki.
  
 
Np. Eres kombinował coś więcej z 2.0
  
 
najpierw zmierz swojego rs-a na hamowni i wtedy będziesz wiedział na czym stoisz
  
 
podstawowe "dodatki" bo zbyt podatny na mody to rs2000 nie jest niestety. Ogladalem sporo wykresow z GB i niewiele z nich mialo ponad chociaz kolo 170 chyba ze na gaznikach...
  
 
KLIK!!
  
 
Cytat:
2007-06-04 15:32:30, rex pisze:
podstawowe "dodatki" bo zbyt podatny na mody to rs2000 nie jest niestety. Ogladalem sporo wykresow z GB i niewiele z nich mialo ponad chociaz kolo 170 chyba ze na gaznikach...



Tyle to chipem i wydechem można wyciągnąć.
  
 
WITAM.
Mam RS i jakiś 1,5rok temu miał 170 km pewnie jakieś koniki już uciekły, ma ostry wałek i rurę 60mm od kolektora do końcowego wydechu bez żadnych puszek i katalizatora.
  
 
Cytat:
2007-06-06 22:00:46, KurczakRS pisze:
WITAM. Mam RS i jakiś 1,5rok temu miał 170 km pewnie jakieś koniki już uciekły, ma ostry wałek i rurę 60mm od kolektora do końcowego wydechu bez żadnych puszek i katalizatora.



hamowałes go ??
  
 
Nio tak jak rex pisał z rs2000 nie jest różowo ale co tam zawsze można coś wyciagnać. Graty napewno trzeba sciągać z uk, w pl raczej chyba sie nic nie dostanie. Porządny dolot, wywalić EGR, wydech z nierdzewki np. Magnex, sportowe wałki Kent Cams, Piper, chip Bluefin. Pozniej jeśli to ma być N/A to chyba zostaje swap na 2.3 tylko nie wiem czy kompresja nie wzrosnie za bardzo i nie trzeba by było kutych gratów zakładać.


[ wiadomość edytowana przez: mativ8 dnia 2007-06-07 09:00:05 ]
  
 
Tak był na hamowni mam w planie jeszcze przerobić dolot według mojego pomysłu jak mi wyjdzie do opiszę to
  
 
Cytat:
2007-06-07 08:58:45, mativ8 pisze:
Nio tak jak rex pisał z rs2000 nie jest różowo ale co tam zawsze można coś wyciagnać. Graty napewno trzeba sciągać z uk, w pl raczej chyba sie nic nie dostanie. Porządny dolot, wywalić EGR, wydech z nierdzewki np. Magnex, sportowe wałki Kent Cams, Piper, chip Bluefin. Pozniej jeśli to ma być N/A to chyba zostaje swap na 2.3 tylko nie wiem czy kompresja nie wzrosnie za bardzo i nie trzeba by było kutych gratów zakładać. [ wiadomość edytowana przez: mativ8 dnia 2007-06-07 09:00:05 ]



Do czego jest ten EGR? bo chodzi o te rurki miedziane co idą od kolektora? co się stanie gdy je wytniemy?

  
 
Cytat:
2007-06-07 17:53:59, KurczakRS pisze:
Tak był na hamowni mam w planie jeszcze przerobić dolot według mojego pomysłu jak mi wyjdzie do opiszę to



a co to za "ostre wałki" bo 170KM to już dużo jak na rs-a ...
  
 
Cytat:
2007-06-07 18:50:37, lukasino pisze:
Do czego jest ten EGR? bo chodzi o te rurki miedziane co idą od kolektora? co się stanie gdy je wytniemy?


Nic sie nie stanie, będzie wieksza temperatura spalin z tego co czytałem w uk daje do przyrost paru koni. Mam zamiar wywalić go i kolektor jeszcze owinać taśmą do wydechów żeby zmniejszyć temperaturę pod maską
  
 
Cytat:
2007-06-07 20:28:57, mss pisze:
a co to za "ostre wałki" bo 170KM to już dużo jak na rs-a ...



tymabrdziej ze malo ktory ma serie w standardzie ;/ Mam nawet Fast Ford albo Performance Ford (nie pamietam w ktorym) i tam jest rolling day klubu rs2000 i wiekszosc serii nie trzymala
  
 
Cytat:
2007-06-07 21:13:30, mativ8 pisze:
Nic sie nie stanie, będzie wieksza temperatura spalin z tego co czytałem w uk daje do przyrost paru koni. Mam zamiar wywalić go i kolektor jeszcze owinać taśmą do wydechów żeby zmniejszyć temperaturę pod maską



No faktycznie trochę w necie po grzebałem, i można to "wyłączyć" a jak najprościej? uciąć te rurki przy kolektorze? to wystarczy?
  
 
Tak Łukasz wywalasz te rureczki i zaspawójesz otwory, owijasz taśmą i ognia
  
 
Miałem kiedyś rozbieraną głowice i krzywki na wałku mają bardziej ostry kąt jak zwykłe nie wiem nic więcej bo takiego kupiłem silnik miał robiony przez WOLFA w Niemczech
  
 
Cytat:
2007-06-08 21:24:25, KurczakRS pisze:
Miałem kiedyś rozbieraną głowice i krzywki na wałku mają bardziej ostry kąt jak zwykłe nie wiem nic więcej bo takiego kupiłem silnik miał robiony przez WOLFA w Niemczech



Coś w ten deseń.