| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
artur23 MONDEO MK4 2.5 T Krosno | 2007-06-03 15:27:08 Szukałem na forum ale nic nie znalazłem. A wiec czy ktoś z klubowiczów posiadający rs-a dokonywał jakichś modyfikacji silnika w celu zwiększenia mocy ? Mam plan coś podziałaś i szukam jakichś podstaw. z góry dzięki. |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-06-03 15:27:58 Np. Eres kombinował coś więcej z 2.0 |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2007-06-03 20:03:35 najpierw zmierz swojego rs-a na hamowni i wtedy będziesz wiedział na czym stoisz |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2007-06-04 15:32:30 podstawowe "dodatki" bo zbyt podatny na mody to rs2000 nie jest niestety. Ogladalem sporo wykresow z GB i niewiele z nich mialo ponad chociaz kolo 170 chyba ze na gaznikach... |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2007-06-04 15:47:57 |
KurczakRS Syców | 2007-06-06 22:00:46 WITAM.
Mam RS i jakiś 1,5rok temu miał 170 km pewnie jakieś koniki już uciekły, ma ostry wałek i rurę 60mm od kolektora do końcowego wydechu bez żadnych puszek i katalizatora. |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2007-06-06 23:15:10
hamowałes go ?? |
mativ8 Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2007-06-07 08:58:45 Nio tak jak rex pisał z rs2000 nie jest różowo ale co tam zawsze można coś wyciagnać . Graty napewno trzeba sciągać z uk, w pl raczej chyba sie nic nie dostanie. Porządny dolot, wywalić EGR, wydech z nierdzewki np. Magnex, sportowe wałki Kent Cams, Piper, chip Bluefin. Pozniej jeśli to ma być N/A to chyba zostaje swap na 2.3 tylko nie wiem czy kompresja nie wzrosnie za bardzo i nie trzeba by było kutych gratów zakładać.
[ wiadomość edytowana przez: mativ8 dnia 2007-06-07 09:00:05 ] |
KurczakRS Syców | 2007-06-07 17:53:59 Tak był na hamowni mam w planie jeszcze przerobić dolot według mojego pomysłu jak mi wyjdzie do opiszę to |
lukasino Ford Escort RS+LPG S ... Kędzierzyn-Koźle | 2007-06-07 18:50:37
Do czego jest ten EGR? bo chodzi o te rurki miedziane co idą od kolektora? co się stanie gdy je wytniemy? |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2007-06-07 20:28:57
a co to za "ostre wałki" bo 170KM to już dużo jak na rs-a ... |
mativ8 Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2007-06-07 21:13:30
Nic sie nie stanie, będzie wieksza temperatura spalin z tego co czytałem w uk daje do przyrost paru koni. Mam zamiar wywalić go i kolektor jeszcze owinać taśmą do wydechów żeby zmniejszyć temperaturę pod maską![]() |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2007-06-08 11:07:49
tymabrdziej ze malo ktory ma serie w standardzie ;/ Mam nawet Fast Ford albo Performance Ford (nie pamietam w ktorym) i tam jest rolling day klubu rs2000 i wiekszosc serii nie trzymala |
lukasino Ford Escort RS+LPG S ... Kędzierzyn-Koźle | 2007-06-08 13:34:37
No faktycznie trochę w necie po grzebałem, i można to "wyłączyć" a jak najprościej? uciąć te rurki przy kolektorze? to wystarczy? |
mativ8 Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2007-06-08 13:51:35 Tak Łukasz wywalasz te rureczki i zaspawójesz otwory, owijasz taśmą i ognia ![]() |
KurczakRS Syców | 2007-06-08 21:24:25 Miałem kiedyś rozbieraną głowice i krzywki na wałku mają bardziej ostry kąt jak zwykłe nie wiem nic więcej bo takiego kupiłem silnik miał robiony przez WOLFA w Niemczech |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-06-11 05:56:50
Coś w ten deseń. |