Problem obrotów w Corolli "98 4EFE 1332cm

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mój problem polega na tym że:

1. Przy odpalaniu na zimnym silniku obroty są na poziomie 1000 - 1100 obr. później spadają do poziomu 600 a nawet trochę mniej.

2. Coraz częściej zdarza się że obroty na zimnym silniku bez względu na porę roku osiągają 2000 - 2100 obr.(zdarza sie to raz na 2-3 odpaleń, normalne obroty na zimnym jak w punkcie 1) a po rozgrzaniu silnika spadają do poziomu 600 a nawet mniej - czasami na rozgrzanym silniku obroty trzymają poziom 1000 obr. dopiero po wyłączeniu silnika i ponownym rozruchu (czynność tą muszę powtórzyć 2 do 3 razy) obroty spadają do poziomu 600 i mniej. Problem ten wystąpił gdy została podciągnięta linka gazu w celu podwyższenia obrotów do poziomu 650 ale i to nic za bardzo nie pomogło. Być może jest to zbieg okoliczności z ta linką bo po podpięciu pod komputer pojawił się błąd potencjometru przepustnicy. Błąd ten został wykasowany i po przejechaniu kilku kilometrów znowu go podpięto ale wtedy nie wykazał żadnego błędu.
Problem do dzisiaj ten sam. Proszę o pomoc.
  
 
I kto to widzial linke podciagac... zawor ISC do czyszczenia jest
  
 
podepne sie tylko pod ten post bo nie wiem co to jest ten zawor ISC.

Bigelektron, czy moglbys blizej napisac co to za zawor, za co odpowiada i gdzie go szukac i jak czyscic?

Ma on tez zwiazek z trudnosciami z odpalaniem?

z gory dzieki za opd
  
 
Cytat:
2007-07-12 16:20:04, zawiszowiec pisze:
podepne sie tylko pod ten post bo nie wiem co to jest ten zawor ISC. Bigelektron, czy moglbys blizej napisac co to za zawor, za co odpowiada i gdzie go szukac i jak czyscic? Ma on tez zwiazek z trudnosciami z odpalaniem? z gory dzieki za opd


Pogrzeb troche w tematach bo opisywalem to wielokrotnie
  
 
no wlasnie jak bym znalazl twoje opisy na forum to bym o nie nie pytal a jak jestes BUC to milcz dalej
  
 
Cytat:
2007-07-13 23:06:34, zawiszowiec pisze:
no wlasnie jak bym znalazl twoje opisy na forum to bym o nie nie pytal a jak jestes BUC to milcz dalej

no nie powiem zebys mnie zmobilizowal do bebnienia w klawiature....
  
 
mialem ten sam problem ,wymiana uszczelki pod przepustnica powinna zalatwic sprawe.jesli to nic nie da trzeba sie zainteresowac silnikiem wolnych obrotow[silnik krokowy]
  
 
Witam. Radzilbym sprawdzic przewody na swiecach, bo prawdopodobnie jeden ma przebicie. Zalecilbym wymiane wszystkich.