MotoNews.pl
  

Luz na drązkach (umiejscowienie tulejek)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Otoz po zmudnych poszukiwaniach na forum znalazlem odpowiedz na nurtujace mnie pytanie o przyczyny luzu na drazkach kierowniczych (gora-dol) napisaliscie ze:

1. po drugie drążki kierownicze na przekładni tez prosta strawa wkłąda się ręke za kolektorem ssącym i chwytasz kazdy drążek kierowniczy przy przekładni a następnie szarpiesz do gory i nadół jak czujesz żę drążek lata to znaczy że wybiły ci się tulejki...

(wydaje mi sie ze to moze byc to, bo nie dosc ze te drazki ruszaja sie w pionie to czasami jak krece kierownica to slychac taki jakby strzal)

no i tutaj mam pytanie, o ktore dokladnie tulejki chodzi, bo jest ich kilka, dodam zdjecia z ksiazki zebyscie po numerkach mogli mi podpowiedziec




  
 
Według mnie najczesciej luz powstaje na elemencie 28 z rysunku. Ja mam tak u siebie. Kiedyś w wolnej chwili bede to robil jest juz taki temat poszukaj na forum, podbno zalewa sie to klejem uzupelniajac braki plastiku i szlifuje na rowno. Tylko najgorsze jest wyciaganac maglownice