Zmiana sterowania kąta wyprzedzenia zapłonu- możliwe?EXTREME

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie możliwa jest zmiana sterowania w kompie kąta wyprzedzenia zapłonu?? z tego co sie dowiedziałem zrobili tak w moim aucie (poprzedni właściciel) i podobno uzyskali kilka kucyków. teraz jakby zaczęły występować błędy związane z zapłonem. na jałowym niezbyt równa praca silnika i po naciśnieciu na pedał gazu opóźniona reakcja... Na zimnym na benie sie nie wkręca na ciepłym lepiej ale to też nie rs tylko maks 100PS ale jak sie rozgrzeje to 200km/h sie rozkręci. praktycznie wszystko sprawdzone co mozliwe przy silniku tylko moduł i komputer nie tykany. diagnoza komputera i ZERO BŁĘDÓW~!!!
wymienione:
kable WN, cewki, świece, sondy, czujnik do ECU, TPS sprawny, map sensor tez ok, czujnik temp zasysanego powietrza w dolocie parametry ok. Nie mam pojecia - koniec pomysłów (FORUM to już znam całe na pamieć i dalej rozkładam ręce)
Rozpisałem sie ale uwieżcie mi że zależy mi na tym żeby cieszyc sie ze 150KM w takim aucie!!
  
 
Cytat:
2008-01-16 20:24:15, lobo-essi pisze:
jak w temacie możliwa jest zmiana sterowania w kompie kąta wyprzedzenia zapłonu?? z tego co sie dowiedziałem zrobili tak w moim aucie (poprzedni właściciel) i podobno uzyskali kilka kucyków. teraz jakby zaczęły występować błędy związane z zapłonem. na jałowym niezbyt równa praca silnika i po naciśnieciu na pedał gazu opóźniona reakcja... Na zimnym na benie sie nie wkręca na ciepłym lepiej ale to też nie rs tylko maks 100PS ale jak sie rozgrzeje to 200km/h sie rozkręci. praktycznie wszystko sprawdzone co mozliwe przy silniku tylko moduł i komputer nie tykany. diagnoza komputera i ZERO BŁĘDÓW~!!! wymienione: kable WN, cewki, świece, sondy, czujnik do ECU, TPS sprawny, map sensor tez ok, czujnik temp zasysanego powietrza w dolocie parametry ok. Nie mam pojecia - koniec pomysłów (FORUM to już znam całe na pamieć i dalej rozkładam ręce) Rozpisałem sie ale uwieżcie mi że zależy mi na tym żeby cieszyc sie ze 150KM w takim aucie!!



teoretycznie da rade to zmienić.....
Przy CNG montuje się dodatkowo wariatory wyprzedzenia zapłonu aby auto poprawnie pracowało...
Możesz np kupić taki wariator i go podpiąć i wtedy będziesz sobie sam regulował