MotoNews.pl
4 [br] szukam chętnych na klapy z laminatu 2105 (201364/12) - PT
  

[br] szukam chętnych na klapy z laminatu 2105

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie, odrazu zaznaczam ze temat na wiosne -marzec/kwiecien, ale im wiecej chetnych tym lepiej i taniej.
chodzi konkretnie o przednia i tylna klape do 2105. tylna oczywiscie do 2107 podejdzie, przednia niestety chyba nie.
bedzie mozliwosc zrobienia raczej tylko do 05 bo na takiej mi zalezy a 07 wymagalaby zupelnie nowej formy = kasa.
chcialbym wiec sie zorientowac czy byliby potencjalni chetni.
co do kosztow to wszystko zalezy od ilosci.
beda to koszty pewnie rzedu 400-600 pln
  
 
heh jeśli będa chetni to sprubuje zrobić za pół ceny ale do 2107 Tylko wpierw musze kupić normalną klapę na forme bo moja to każdy wie jaka jest.
  
 
pytanie jakie bedzie wykonanie tych klap i ile wytrzymaja....
  
 
Nie wiem nie robiłem jeszcze klap z laminatu ale jak zaczną mi się udawac fajne to dam znać. A wykonanie może być różne tzn zam odlew, odlew poszpachlowany przygtowany do malowania itp
  
 
No ja był bym chętny, ale chyba naj pierw sam spróbuje coś takiego zrobić, na podstawie seryjnej klapy. Tylko muszę się z orjetować ile by kosztowały materiał.
  
 
na wegrzech sprzedaja- pytanie tylko za ile
Juz byl taki jeden, co chcial robic poszerzenia, chetnych masa, ale jak przyszlo co do czego, to nie ma niczego-a raczej nikogo
No coz, troche czasu minelo, moze inni ludzie zajmuja sie ladami, moze znajda sie tacy co zaplaca.
Pytanie tylko czy rzeczywiscie bedzie lzejsza !
  
 
bedzie, przynajmniej ta na ktora ja szukam chetnych. robilby je koles ktory zajmuje sie tym od dluzszego czasu, zrobil wiele klap, glownie do 126p, jezdzilem z jego klapami i naprawde jest to profesjonalne wykonanie nie domowa druciarnia. pytanie tylko komu zalezy na jakosci i wytrzymalosci a komu na kasie
  
 
No to pytanie kto da 600zł dla zysku 5kg
  
 
To juz lepiej powycinac -poodklejac wzmocnienia i usztywnienia.
No ale nic- w sumie kazdy kg sie liczy
  
 
Cytat:
2007-12-07 19:03:56, janisz pisze:
No to pytanie kto da 600zł dla zysku 5kg


jak walczysz o setne sekundy to dasz 600 pln, jak walczysz z dresem na swiatlach to nie dasz, proste
  
 
To jak walczysz o setne sekundy to olejesz jakość, byle by z daleka wyglądała jak klapa.
  
 
no jak startujesz w wyscigach drutwozów to pewnie tak. sorry ale dyskusja o niczym jak dla mnie.
  
 
Ładnie zrobiona klapa, sztywna, gruba z wzmocnieniami, poszpachlowana i pomalowana nie będzie ważyła pół kilo i praktycznie bardziej znaczącą jej zaletą będzie to że nie zardzewieje nigdy niż to że jest lżejsza. Gruba maska, klapa i tylne drzwi z laminatu dadzą ile? z 25kg może a koszt wyniesie 2500zł wiec stosunek cena/efekt będzie strasznie niski no chyba ze ktoś chce się tym chwalić i lansować. Wg mnie wyczynowe klapy to cienkie lekkie elementy bez wzmocnień i funkcjonalności seryjnych tzn 4 spinki, zero zamka.
  
 
Myślę, że po odchudzeniu samych klap zyskasz więcej niż 25kg. U mnie w pracy stoją dwa przygotowane do rajdów terenowe Samuraje. Obydwie mają maski z laminatu. Koleś mówi, że na samej masce zaoszczędził 11kg (Maska w ładzie jest trochę większa) Dolicz do tego jeszcze tylną klapę, plus szyby z poliwęglanu i już robią się z tego oszczędności. Zobacz biuletyn reklamujący VFTS'a. Rajdówka mimo klatki i innych pierdół jest lżejsza.
  
 
No dobra ale jaka ta klapa była? Czy normalnie się otwierała i nie gibała? Czy była mocowana na 4 spinki?
  
 
Klapa jest ze wzmocnieniami i jest przymocowana do seryjnych zawiasów. Z przodu zapinana jest na dwie zapinki. Waga seryjnej to około 15kg, waga tej z laminatu około 4kg. Koleś mówi, że ma jeszcze jedną bez wzmocnień i waży około 2kg, ale tamta musi być już na 4 zapinki. Co do sztywności, to wiadomo, że jest mniej sztywna, ale myślę, że nawet przy jeździe na co dzień nie sprawiała by problemów.
  
 
Cytat:
2007-12-08 11:20:01, janisz pisze:
Ładnie zrobiona klapa, sztywna, gruba z wzmocnieniami, poszpachlowana i pomalowana nie będzie ważyła pół kilo i praktycznie bardziej znaczącą jej zaletą będzie to że nie zardzewieje nigdy niż to że jest lżejsza. Gruba maska, klapa i tylne drzwi z laminatu dadzą ile? z 25kg może a koszt wyniesie 2500zł wiec stosunek cena/efekt będzie strasznie niski no chyba ze ktoś chce się tym chwalić i lansować. Wg mnie wyczynowe klapy to cienkie lekkie elementy bez wzmocnień i funkcjonalności seryjnych tzn 4 spinki, zero zamka.


za przeproszeniem pieprzysz takie glupoty ze glowa mala.
miales kiedykolwiek w rekach klape z laminatu? pozadna klape?
bo wiesz tak sie sklada ze na klapach w maluchu zyskiwalismy ponad 10kg, a maja one niewiele wzmocnien seryjnie.
albo robisz auto do sportu albo do lansu, o sporcie chyba nie masz zbyt wiele pojecia skoro piszesz takie rzeczy.
nie napisalem nigdzie ze w klapach beda zamki, zawiasy i cokolwiek innego. wiec moze najpierw dowiedz sie o co chodzi bo probojesz blysnac wiedza a troche Ci to nie wychodzi. nie jestes zaiteresowany to sie nie wypowiadaj. zalozylem ten temat z mysla o tych ktorzy mysla powaznie o sporcie a nie pseudo rajdowcach. bo Ci, ktorzy wiedza o co w tym chodzi juz sie zglosili się na priv i nie pisza ze cena za wysoka, ze nic o nie da etc
  
 
o o agresja. Fajnie że znalazłeś paru chętnych, taniej kupisz sobie klape przez to.
Jak ktoś założy do ładziany lekką klape to niech da znać jak to wpłynęło na osiagi!
  
 
Nie ma się co unosić, ale 3zeR ma trochę racji. Na potwierdzenie tego podaje cytaz z artykułu napisanego przez jednego ze znanych tunerów

"Wracając do właściwego odchudzania: im auto jest lżejsze, tym sprawniej przyspiesza (o tym było na początku), ale nie tylko. Z racji mniejszej masy ma też krótszą drogę hamowania i nieco lepszą przyczepność na zakrętach. Równocześnie można przy okazji zadbać o lepsze rozłożenie masy na przednią i tylną oś, o czym napiszemy dalej. Niestety nie ma prostego przeliczenia zdjętych kilogramów na darmowy zysk mocy. Amerykański autorytet w dziedzinie wyścigów na 400 metrów i tuningu silników inż. David Vizard podaje, że 150-200 kg warte jest tyle co 30-50 KM więcej. Dotyczy to ciężkich amerykańskich samochodów."

A tu cały artykuł (i wiele innych) bluebox.zary.com.pl/moto_info/artykuly/art_43.htm
Może nie wszystko sprawdza się z Ładą, ale...
  
 
wszzystko sie sprawdza, uwierz mi. przerabialem ten temat przez 3 lata. zdjelismy z auta prawie 100 kilo czyli 1/6 masy seryjnego i roznica byla horendalna zarowno w prowadzeniu jak i osiagach. nie mowie ze wsadzisz lekkie klapy i juz bedzie. jak to mowia "ziarnko do ziarnka, uzbiera sie miarka..."
uwazam ze z lady da sie zdjac 100-150 kg masy wlasnej i do tego bede dazyl