Lada 2112 Coupe w sprzedaży

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W sprzedaży jest 2112 Coupe:
1,6 16V Euro-3
spalanie-7,5L
Vmax-180km/h

spora poprawa w środku, szkoda że nadal się trzymają tej kierownicy






  
 
Co jak co, ale mnie się ta kiera podoba . Taka inna niż wszystkie jest. I ten napis "łada" cyrylicą - taki klimatyczny bym powiedział.
No a deska faktycznie wreszcie uwspółcześniona.

Tylko co dokładnie masz na myśli, że w sprzedaży w Polsce, czy tylko w Rosji? Bo w Rosji to już robią też Priorę (równolegle), ale niestety w Polsce jej nie ma. Więc jak jest z tą Coupe? Nie wiesz dokładnie?
  
 
Cytat:
2008-06-09 10:58:58, mily_byd pisze:
Tylko co dokładnie masz na myśli, że w sprzedaży w Polsce, czy tylko w Rosji? Bo w Rosji to już robią też Priorę (równolegle), ale niestety w Polsce jej nie ma. Więc jak jest z tą Coupe? Nie wiesz dokładnie?



Miałem na mysli że w rosji sprzedają, weszła zamiast 2110.
U nas w kraju to raczej nie wprowadzą do sprzedaży po opinię jaką wyrobiła sobie 110

112 - 268840 rubli
112 Coupe kosztuje 291000 rubli
priora 286800 - 300500
  
 
Wg mnie to taka troszkę... babcia-brzyducha (już zwykła 110 miś się nie podobala, a do tej żaby, to już żaden szanujący się designer nie powinien swojego nazwiska dawać ). W ogóle seria 110, to chyba gospodin Iwan Iwanowicz Pininfarińskij do spółki z Stiepanem Stiepanyczem Bertonewiczem po 10 szklankach spirytusu na łebka na łajbie w czasie burzy szkicowali. A za te swiatła z tyłu, to powinni nobla dostać . Projektanci chyba brali udział w jakimś eksperymecie z hibernacją i się zatrzymali na latach 70/80-tych. Nie wspomnę o wykończeniu, które tylko na zdjęciu wygląda znośnie; plastiki, to są lepsze w opakowaniu do czopków, a jakość spasowania ma tę zaletę, że można se pozamykac nawiewy i pewnie mamy laminarny przepływ powietrza ze wszystkich szpar bez urywania głowy z 4 dziur. Jedyne, co dobre w 110, to ekologiczność; auto ulegnie biodegradacji przez zerdzewienie perforacyjne po ściśle określonym przez projektantów okresie (wpierw zdezintegruje się klapa bagażnika i drzwi celem wymuszenia sprzedaży samochodu do ludów koczowniczych na gorącej pustyni Gobi, żeby potem przez czas jakiś robić za Ładamorganę, a następnie romantycznie skończyć jako pył zmieszany z piaskiem).
Prawdziwa Łada skończyła się na Samarze. Jeszcze ew. ta Kalina wygląda zdjęciu jako tako (wysiłek projektantów wystarczył do skopiowania starego opla corsy; nie udało im się za dużo zepsuć).
  
 
To po mojemu jest hatchback 3 door
A prawdziwe coupe wyglada tak:


wiecej na:
21106 coupe
  
 
Po mojemu to też heczbek (chyba, że się nie otwiera klapa tylna razem z szybą) z tyłem "ni z gruchy, ni z pietruchy". Jedyne, co troszkę poprawili w stos. do standardowej 110. to przednia atrapa w masce a'la volvo.
  
 
Cytat:
2008-06-09 15:29:04, Krzysztof-Fleszer pisze:
To po mojemu jest hatchback 3 door A prawdziwe coupe wyglada tak: ....



to co Ty pokazujesz to jest 110 w coupe,
a ja 112 coupe
  
 
Cytat:
2008-06-09 15:29:04, Krzysztof-Fleszer pisze:
To po mojemu jest hatchback 3 door A prawdziwe coupe wyglada tak: wiecej na: 21106 coupe


Ej, sorry, ale to przykład fabrycznego "tjuninku" w ukochanym w Polsce stylu WT. Dawno wyszły z mody lakiery kameleon, brewki. A ten winylowy dach, nawiązujący do amerykańskich krążowników z lat 70-80tych. Ble. To już lepiej wygląda 2112
  
 
Cytat:
2008-06-10 19:59:10, simon2107 pisze:
Ej, sorry, ale to przykład fabrycznego "tjuninku" w ukochanym w Polsce stylu WT. Dawno wyszły z mody lakiery kameleon, brewki. A ten winylowy dach, nawiązujący do amerykańskich krążowników z lat 70-80tych. Ble. To już lepiej wygląda 2112


Ale ile lat temu fabryka wypuściła ten swój fabryczny tuning. O ile się nie mylę, to chyba było już dobrych kilka lat temu, więc normalne, że teraz stał się już zapomniany i niemodny.
  
 
Cytat:
2008-06-10 20:21:21, mily_byd pisze:
Ale ile lat temu fabryka wypuściła ten swój fabryczny tuning. O ile się nie mylę, to chyba było już dobrych kilka lat temu, więc normalne, że teraz stał się już zapomniany i niemodny.


To wiocha i nie masz co się burzyc. A ze dopadło Ładę-to nie dziwne. Poogladaj sobie pierwszy lepszy serwis tuningowy w Rosji-tam to dopiero buraczą Ładzianki. A tak, nie musisz. Kupując Kupe, masz wiejski tuning w wyposazeniu fabrycznym
  
 
Cytat:
2008-06-10 20:45:09, simon2107 pisze:
To wiocha i nie masz co się burzyc. A ze dopadło Ładę-to nie dziwne. Poogladaj sobie pierwszy lepszy serwis tuningowy w Rosji-tam to dopiero buraczą Ładzianki.


A z tym to akurat się zgadzam - oglądać z resztą już nie muszę, gdyż już to dawno zrobiłem. Z resztą mimo że jestem młody, to nie lubię w ogóle tuningu - burackiego, czy jakiegokolwiek innego. Jak dla mnie nie ma nic przyjemniejszego niż delektować się fabrycznym wyposażeniem i osiągami swoich autek (pod warunkiem że mają klimę - mówię tu o autach z lat współczesnych, a nie jakichś tam 20-30-letnich)
  
 
Hmm 112 to 5 door hatchback - a dokladniej to 21121
110 to 4door sedan -a dokladniej 21101
111 t o5 door kombi - a dokladniej 21112
do tego w zaleznosci od silnika(i kto wie czy nie od kiery z dcrugiej strony) roznia sie koncowka numeru.
W kazdym badz razie, mnie sie tam podoba ta coupe 2 door, zeby byla jasnosc.
A lakier- baa- tak jak ktos wspomnial- to stare dzieje.
Poza tym, takie cus mnie osobiscie sie podoba(auto) i mysle sobie ze z silnikiem opel 2.0 byla by rewelacyjne.
Szczegolnie widzial bym ja zolta z czarnym dachem- cos jak ta:


z tego co pamietam to ta coupe(prawdziwe coupe) to juz z 4-5 lat temu widzialem - jakas malo seryjna - trzeba by na forumie poszukac.
  
 
Cytat:
2008-06-10 20:45:09, simon2107 pisze:
To wiocha i nie masz co się burzyc. A ze dopadło Ładę-to nie dziwne. Poogladaj sobie pierwszy lepszy serwis tuningowy w Rosji-tam to dopiero buraczą Ładzianki. A tak, nie musisz. Kupując Kupe, masz wiejski tuning w wyposazeniu fabrycznym



Tak trywialnej wypowiedzi to juz dawno nie widziałem ...
  
 
Cytat:
2008-06-11 07:08:56, Sp4rkY pisze:
Tak trywialnej wypowiedzi to juz dawno nie widziałem ...


Przykro mi, ale tak to wygląda, zwłaszcza na zdjęciu wstawionym przez Fleszera. za dużo grzybków w barszczu-i kameleon i winylowy dach. Jesli już "tjunink", czego podobnie jak Miły nie jestem zwolennikiem, to z gustem
  
 
ok, mozesz pisac ze to i tamto Ci się nie podoba (kwestia gustu)

ale pisząc ogółem na każdy tuning "wiocha", "buraczenie" to już bardziej spłycić nie mogłeś swojej wypowiedzi chyba,
tym bardziej nie podpierając żadnymi konkretami swojej "wypowiedzi".


[ wiadomość edytowana przez: Sp4rkY dnia 2008-06-11 08:21:44 ]
  
 
Cytat:
2008-06-11 08:21:15, Sp4rkY pisze:
ok, mozesz pisac ze to i tamto Ci się nie podoba (kwestia gustu) ale pisząc ogółem na każdy tuning "wiocha", "buraczenie" to już bardziej spłycić nie mogłeś swojej wypowiedzi chyba, tym bardziej nie podpierając żadnymi konkretami swojej "wypowiedzi". [ wiadomość edytowana przez: Sp4rkY dnia 2008-06-11 08:21:44 ]


Dobrze, widzę, że mnie nie zrozumiałeś. Ok, może nie wyraziłem się zbyt precyzyjnie, ale:
po pierwsze: napisałem "tjunink" a nie tuning, a to niestety nie jest jedno i to samo."Tjunink" to nic innego jak wiocha, bez gustu, smaku i polotu. Tuning to poważne podejście do sprawy, w kwestii kosztów wykonania, spójności stylistycznej i artystycznej.
po drugie: nieszczęsna Łada na zdjęciu Fleszera jest przykładem "tjuninku"-wloty a'la Lancer (na dodatek nie powycinane), lakier kameleon, winylowy czarny dach, okulary na lampy-wszystko to jest niestety do zmiany. Brakuje tylko neonów na zewnątrz, stroboskopów w środku i tuby basowej w bagazniku. Jedynym fajnym elementem sa polerowane alusy z lakierowanymi dla kontrastu na czarno płaszczyznami wewnetrznymi.
po trzecie: jak masz problemy w pracy, ze zdrowiem itp. to radzę załatwiać je u źródła, a nie wyładowywać się na innych Forumowiczach.
Z mojej strony EOT.
Pozdro.


[ wiadomość edytowana przez: simon2107 dnia 2008-06-11 13:47:48 ]

[ wiadomość edytowana przez: simon2107 dnia 2008-06-11 13:49:51 ]
  
 
Cytat:
2008-06-11 13:44:52, simon2107 pisze:
po trzecie: jak masz problemy w pracy, ze zdrowiem itp. to radzę załatwiać je u źródła, a nie wyładowywać się na innych Forumowiczach. Z mojej strony EOT. Pozdro.



Simon chyba wątki pomyliłeś ..

[...]
Od komentarza reszty Twojej wypowiedzi się powstrzymam, bo niczego to nie wniesie w tym wątku.
  
 
Simon zapomniałeś o modyfikacji jednostki napędowej w/w modelu zastosowano silnik C20XE czyli dobrze znaną jednostkę z Opla o mocy około 150 KM
dane tech...
Moc maksymalna: 110 kW/150 KM
- przy obrotach: 6000 obr/min
Moment maksymalny: 196 Nm
- przy obrotach: 4800 obr/min
po za tym model ten wyszedł w roku 1999. więc wtedy wyśmiewany przez ciebie "kameleon" był na topie
  
 
A mi się ta dwudrzwiówka wrzucona przez Fleszera naprawdę podoba - no może poza lakieram - zwykły jednobarwny z tym dachem fajnie by wyglądał.
  
 
Ile takie cos w przeliczeniu na polskie złote kosztuje??

112 - 268840 rubli = zł??