Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Espero_ProSport_18CD CDJart Wągrowiec | 2003-07-17 21:32:00 Nie wiem czy sie cieszyc, ze bede mniej placil za nakarmienie autka, czy mam sie martwic, bo wiem, ze z gazem spada moc. Jesli mozecie pomoc!!! Blagam Jakie czekaja na mnie kruczki z gazem, jaka wielka butle oplaca sie kupic, ile spala gazu w miescie i poza, gdzie najlepiej zamontowac wlew gazu, czy duzo traci na mocy, poza tym wady i zalety??? I prosze nie odwolujcie mnie do wczesniejszych tematow, bo wiekszosc czytalem. Musze zalozyc gaz, bo nie jestem multimiliarderem. Mam espero jako nowe od 1999 roku i jak bym podal wam przejechane kilometry to byscie pogryzli klawiature ze smiechu. Mam zamiar nabic licznik po zainstalowaniu gazu. Licze na Was Klubowicze.
P.S. Gdzie mozna dostac nalepke klubowa miedzy tylnie lampy i czy cos to kosztuje? |
Ptaszyna Daewoo Espero 1.5 16 ... Łódź | 2003-07-17 22:03:35 |
witoldnowak Daewoo Espero 1,8 CD ... Warszawa | 2003-07-17 22:08:15 Zoltar
co mam zjebane z v-maxem??? tak poprostu jest, sorki było ale było |
KeyJey Volvo C70 Cabrio Warszawa | 2003-07-17 22:17:33 2.0 CD + LPG
Vmax na LPG --> 210 km/h Vmax na PB ---> 215 km/h Co do mocy... nie jest to regola ze moc na gazie spada... Jezeli silnik jest mocno odprezony roznica pomiedzy gazem a benzyna moze byc w granicy bledu pomiaru... Gaz lubi odprezone silniki dlatego w Espero (1.8 i 2.0) Gaz daje calkiem niezle wyniki co do trwalosci silnika... Dobrze zalozona instalacja gazowa nie powinna duzo wplywac na jazde na benzynie... Po 1 - przypilnuj zeby nie wlozyli CI zadnej zwezki, klapki i tym podobnych na dolot powietrza. Po 2 - postaraj sie aby przewody doprowadzajace gaz do mieszacza nie szly przez komore silnika tylko jakos na okolo tak aby nie przeszkadzaly w ewentualnych naprawach Po 3 - nie pozwol zeby zalozyli CI jakis "malo srednicowy" mieszacz... on tez zweza dolot i to dosc mocno... (ja u siebie musze go wymienic bo jest niestety za waski) Po 4 - zaluz sobie dwa "grzybki anty wybuchowe" - jeden kolo rezonatora powietrza, drugi gdzies na obudowie filtra powietrza (to zupelnie starcza) No i jeszcze jedna wazna rzecz... jezeli masz mozliwosc zalozenia instalacji opcja wlaczania gazu dopiero przy spadajacych obrotach to zrob to... no i warto pomyslec i ukladzie emulacji wtryskow .... to zniweluje Check Engine |
witoldnowak Daewoo Espero 1,8 CD ... Warszawa | 2003-07-17 22:20:09 Zoltar ja nie jeżdżę ze stoperem w łapce ( może szkoda ) ale max na gazie po założeniu to było 170
później po konkretnej regulacjii, zapłonie 13, i zworce na 95 okt mam praaaaawie 190. mało kcem więcej pozdrawiam wicio |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2003-07-17 22:54:02 Mocy troszkę stracisz, ale v-maxem nie należy się przejmować, u mnie v-max na LPG wynius 190 ( to wogóle mój rekord ). O tych zapamiętaj święte słowa które napisał KeyJey, ja dodam tylko że reduktor powinien być ustawiony wzdłuż samochodu a napewno nie w poprzek!!!! Po tym poznasz czy twój zakład LPG mam choćby podstawowe pojęcie o zasadach instalowania LPG!!!
tak jest poprawnie, reduktor to to "gówno" przed akumulatorem. Tak zamonotane uchroni cię przed spadaniem obrotów podczas hamowania na luzie i ostrego ruszania (w prosty sposób eliminuje siły działające na zamontowaną wewnątrz membranę odpowiadającą za skład mieszanki), po drugie nadal będziesz mógł sam wymienić żarówkę w prawym reflektorze co dla niektórych z klubowiczów jest luksusem [ wiadomość edytowana przez: Krzysiek-Diackon dnia 2003-07-17 22:58:44 ] |
DeeJay Klubowy Weteran Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2003-07-18 08:21:59 A ja powiem inaczej....
Na gazie lepiej mi chodzi do 4 tysi. Później jest identyk jak na Bezołowiu. Wiciu - 1,8 i tylko 170 km/h ? Faktycznie mało... |
majkel ESPERO 1.8 CD LPG Poznan | 2003-07-18 13:40:45 ma pytanie do KeyJey czemu nie mozna zalozyc klapki przeciwwybuchowej na dolocie tylko grzybek na obudowie filtra
Po 1 - przypilnuj zeby nie wlozyli CI zadnej zwezki, klapki i tym podobnych na dolot powietrza. |
Espero_ProSport_18CD CDJart Wągrowiec | 2003-07-18 14:50:02 Jak myslicie,czy oplaca sie montowac wlew gazu pod klapka od wlewu benzyny? Ja mysle, ze to calkiem dobry pomysl. Nie chcial bym aby mi jakis korek wystawal przy zdarzaku. |
DeeJay Klubowy Weteran Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2003-07-18 14:53:54 Tylko przy wlewie - ja nie zniósł bym widoku jakiegoś czarnego kółeczka w wiśniowym zderzaku lub samego dżinksa z tyłu boba. |
Lee GF8 Katowice | 2003-07-18 15:45:13 bardzo dobry pomysl... sam tak chce zrobic tylko moi gazownicy mowia NIE!
pewnie nie robili tego i nie chca sie branzlowac. ja jestem dalej przeciwnikiem gazu ale: + kasa! jezdzisz o 1/2 taniej +/- espero to nie rajdowka wiec strata kilku % na elastycznosci jest niewazna - czeste problemy z nieczystym gazem -> tankowanie na wybranych stacjach markowych - poczatkowe regulacje ktore zabieraja czas |
KeyJey Volvo C70 Cabrio Warszawa | 2003-07-18 15:47:53 Poniewaz w espero nie ma przeplywomierza a tylko czujnik polozenia przepustnicy kazda zwezka (klapka w brew pozorom bardzo zmniejsza ilosc powietrza dochodzacego do kolektora ssacego) skutecznie dlawi silnik... u mnie bylo to do tego stopnia ze silnik mial 8o koni !!
Dlatego tez lepszym rozwiazaniem sa grzbyki... Pozatym klapki sa przewaznie zakladane zaraz za filtrem (maja go chronic co by nie wylecial w kosmos) co i tak nie chroni reszty dolotu. Zreszta pisalem o dwoch grzybkach One idealnie spelniaja swoje zadanie... A ja dodam ze niedlugo bede montowal bardzo fajny patent w swoim samochodzie.. grzybki tez znikna i wroce do poprzedniego stanu dolotu (razem z rezonatorem). |