| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-08-04 16:17:10 mam nadzieje ze w okregu bydgoskim nie bedzie takich zmian...chcemy z zoltarem poszalec...malcami ze swapami...co do glowicy od pandy to sie przyczepic raczej nie moga...wpiszesz tylko fiat 126 Abarth... |
Darallye fiat 650 modena warszawa | 2003-08-04 18:06:21 hm
a moze wiesz jakie zastosowac dysze paliwa i powietrza? jaką rurkę emulsyjną? |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-08-04 18:10:13 a przy jakich obrotach planujesz mieć moc maksymalną? |
Darallye fiat 650 modena warszawa | 2003-08-04 18:15:32 planowałbym bym przy 7000tys bardzo mi jakoś te obroty podchodzą,ale mam nanoplexa system i nie wiem jak to bedzie właśnie.Ale powiedzmy że 7000tys, lub 6500 |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-08-04 18:19:00 gardziel do 32mm
d.paliwa 125-130 d.powietrza 180 rurka em. 7772.8 lub 7772.7 |
forti F&F Wolny Słuchacz :) Bmw E36 325i i E38 7 ... Wroclaw | 2003-08-04 21:27:44
a po co homologacja jesli jezdze i tak w wyzszej klasie i wygrywam generalke |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2003-08-04 22:20:41 Wszechmocny, cieszy mnie niezmiernie że użyłeś kalkulatora do dopasowania gaźnika, bo już się bałem że będę Ci musiał o tym wspomnieć |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-08-04 23:00:36 krzemowy, na pewno pasuje bo w Pandzie jest właśnie 30 DGF forti, problem jest taki że mają u nas niedopuszczać takich samochodów do KJSów :| |
Darallye fiat 650 modena warszawa | 2003-08-04 23:23:47 oj no to byłaby lipa chyba bym zmienił samochód jak by do tego doszło.To ma być ogólnie w całej polsce?
|
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-08-04 23:40:04 informacja jest od człowieka z Automobilklubu Krakowskiego, natomiast nie pytałem czy to wymysł PZMotu czy AK - ja mam nadzieję żę się opamiętają na czas i przestaną wymyślać durne przepisy i zajmą się przygowaniem Rajdu Krakowskiego |
Darallye fiat 650 modena warszawa | 2003-08-05 00:50:11 hehe no dla mnie to też nie byłoby pocieszające ale myslę ż z jednej strony to byłoby dobre bo walka byłaby wyrównana.Jest w tym troche racji.To by sie jeszcze zrobiło jeden motorek |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-08-05 00:59:21 przygotowanie auta spełniającego wymogi A-gr. jest trudniejsze niż auta o dowolnych modyfikacjach.. równości by nie było bo zawodnicy których nie stać jeździli by 24-35konnymi maluchami, a ci z gotówką 50 konnymi...
natomiast nie było by ciekawych pojedynków w wyższych klasach np. kaszel 1,1 - subaru impreza |
Darallye fiat 650 modena warszawa | 2003-08-05 01:27:07 nie sądzę żeby to doszło do skutku gdyż sprawdzanie i robieranie silnkiów w celu sprawdzenia zgodniości przeróbek z homologacją jest kosztowne i pracochłonne w takim razie podrożały by imprezy .Wątpię w to |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-08-05 01:41:11 jest to bez sensu, ale inny silnik czy inną głowicę/gaźnik widać na 1 rzut oka...
szczególnie bez sensu że do tej pory nawet pod maski nie zaglądali!! ja nie miałem zabezpieczonych kroćców gaźnika, nie miałem rękawa ani zagłówka fotela pilota i bez problemu mnie puścili... dodatkowo zapomniałem zgody właściela pojazdu (nie na mnie jest dowód jakaś paranoja.. |