MotoNews.pl
  

Ustawienie aparatu zapłonowego 3.0 SE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kto mi powie jak ustawić, bo z tego co widzę do aparat zapłonowy w silniku SE musi być bardzo ale to bardzo precyzyjnie ustawiony. Wywaliłem stary bo okazał sie złomem - piszczał - luzy, w zasadzie szrot, przełożyłem z innego z którego byłem na 100% pewien no i silnieczek juz nie chodzi tak jak powinien. Jakieś wskazówki ??
  
 
gówno prawda, aparat nie musi być precyzyjnie ustawiony.
to nie żuk czy też inna nyska z S21 z aparatem na "platynki"
dla mnie precyzyjnie w C30SEJ to conajmniej 60 stopni rozrzutu
  
 
ustawialem dzisiaj u siebie i zgadzam sie z Mega
gdyby byl precyzyjny to spedzilbym tam duzo wiecej czasu
szukalbym przyczyny mimo wszystko gdzies indziej
moze kopulke i palec zmieniles przy okazji...
  
 
a my całe popołudnie ustawialiśmy i nie jestem zadowolony
na starym auto zapieprzało - włozylismy aparat z innej zapieprzającej omegi i też nie możemy sobie z tym poradzić, niczego więcej nie wymieniałem, robiliśmy tylko aparat więc dlatego uważam że chyba trzeba go precyzyjnie ustawić. sytuacja nie zrozumiała, było ekstra jest h....wo
  
 
No co wy.
SE fakt zgadza sie ze zle ustawiony aparatem bedzie pracowac ale tylko po ustawieniu na znaki bedzie pracowac poprawnie.
Jak.?
Ustawic silnik na 1 GMP (znaczek na kole zamachowym.
zdiac kopulke ,poluzowac blokade obrotu aparatu i ustawic tak aby srodek palca rozdzielacza patrzal na kreske na rancie scianki aparatu.
Po ustawieniu skrecic
Dlaczego a dlatego ze tylko SE ma Halla i przestawienie aparatu konczy sie falszywymi czasami sygnalu rozpoznania 1 cylindra.

Soczewa Kontrolka silnika sprawna Nie wywala bledu?
  
 
senator ma całkowitą rację
zrobiłem tak - śmiga jak szalony
wielkie dzięki