MotoNews.pl
  

Blos inst. II gen. w silniku 1.8 vw na wtrysku 1-punk.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czesc!jestem nowy.mam paska 1.8 -90r.na gazie II gen.Zaczęły się problemy z jazą,różnie-raz na zimnym,raz na ciepłym silniku.po dodaniu na pedał gazu robiła się dziura.wymieniałem zawory krokowe-bez rezultatu.regulowałem parownikie(landi)raz było dobrze,raz żle.Gazownik powiedział wymiana sterownika-ale to koszt ok 350zl. i dalej nie wiadomo.Kupiłem na allegro Blosa.Wszystko jest ok. odjazd i ma pałer-tylko trochę śmierdzi z rury i za dużo pali 16/100km.Robiłem regulację w/g instrukcji i nic.Parownik ma byc otwarty,ale przy zamkniętym to i tak podciśnienie ( ciągnie membranę) która z koleji popycha dżwignię i otwiera zaworek.Może ktoś pomoże!!!!!! jak ten blos wyregulowac
  
 
dobrze bloosa wyregulować to jest trochę zachodu i bez analizatora spalin nie da rady.